Key Account Manager- FMCG BATERII

PANASONIC Romania

01-04-2007 | EXPIRA LA 07-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru promovarea si dezvoltarea pe piata a produselor din gama FMCG - baterii Panasonic principalele responsabilitati sunt :

- Asigurarea managementului pentru clientii din port-folio prin :
Setarea business planului ( pe baza istoricului, previziunilor, trendurilor si evolutiilor)
Incheierea contractelor si stabilirea conditiilor comerciale.
Urmarirea zilnica a clientilor pe baza planificarii.
Construirea unor relatii solide cu principalii clienti ( contacte regulate, gandire concomitenta cu clientul, generarea de plus valoare, motivare )
Cresterea cifrei de afacere printr-un comportament proactiv ( setarea promotiilor, lansarea de stimulente, optimizarea gamei de produse)
Cautarea optimizarii potentialului fiecarui client .
Viziune de management pe termen lung.
Analizarea statisticilor si a trendurilor clientilor (anticiparea unde ¿ si cand.... este necesar); translatarea strategiilor in actiuni imediate si pe lunga durata.
Consultare interna cu colegii pentru responsabilitati , actiuni, obiective.
Decizia finala va fi luata de catre management.
Cooperare intensiva cu alti manageri pentru a asigura coerenta politicilor si folosirea similara a promotiilor.
Propuneri bazate pe experienta de piata pentru reclama, stimulente.
- Identificarea clientilor pentru aceste produse, abordarea lor si stabilirea relatiilor, contactelor cu persoane cu putere de decizie.
- Dezvoltarea si coordonarea de noi proiecte.
- Contributia la dezvoltarea brandului PANASONIC BATERII prin comunicarea politicilor companiei, calitatea produselor, serviciilor ... prin activitati de marketing.
Mentinerea permanenta a interactiunii cu piata si transmiterea informatiilor tehnice catre clienti.
- Alerta in piata ¿ inteligenta in marketing
Detectarea trendurilor din piata in raport cu competitia; raportarea lor catre conducere
Informarea permanenta cu privire la optimizarea oportunitatilor.
- Reprezentare in cadrul expozitiilor , targurilor si evenimetelor.
- Raportare catre management si colegi.


CERINTE

Educatie :
- Studii universitare sau non-universitare , echivalenta prin experienta
Experienta :
- Functii comerciale ( sales rep, key account manager , in special in FMCG)
Intre 3-5 ani

Competente tehnice :
Limbi straine : engleza la nivel foarte bun
Computer : Excel,Word and Power Point
Gandire logica, analitica si conceptuala

Personalitate :
candidatul trebuie sa detina un pronuntat profil comercial , competente de comunicare excelente si creativitate pentru a putea indeplini obiectivele.
De asemenea este nevoie de dedicatie , motivatie personala; autocontrol , diplomatie pentru a putea castiga atentia clientilor.


BENEFICII OFERITE

Sansa de a va dezvolta intr-un mediu inovativ, de succes, multinational.
Oportunitatea de a lucra intr-o organizatie cu o cultura solida , salariu competitiv legal, intr-o organizatie unde initiativa este apreciata .


DESCRIEREA FIRMEI

- ELECTRONICA;
- ECHIPAMENTE VIDEO;
- TELECOMUNICATII;
- TELEFOANE CELULARE;
- ECHIPAMENTE AUDIO, HI-FI STEREO;
- ELECTROCASNICE;
- AUTOMOBILE - ECHIPAMENT AUDIO;
- AER CONDITIONAT;
- SISTEME DE SECURITATE.