KEY ACCOUNT MANAGER - Domeniul IT/Telecom

JOBSgarden

29-01-2009 | EXPIRA LA 04-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Creeaza si mentine relatiile comerciale cu clientii tip Key Account;
- Urmareste executia contractului cu clientii tip Key Account;
- Colecteaza comenzile emise de clienti, constituind astfel portofoliul de comenzi; raspunde de solutionarea cererilor in timp util;
- Abordeaza clientii potentiali, prezinta oferta firmei, negociaza conditii si incheie contracte comerciale; raspunde de conditiile contractuale negociate;
- Elaboreaza si raspunde de respectarea programului de livrare a produselor contractate pe sortimente si pe caile de distributie / vanzare stabilite;
- Raspunde de extinderea retelei proprii de distributie a produselor pe piata interna in zona alocata;
- Raspunde de dimensionarea unor stocuri optime care sa asigure derularea in bune conditii a contractelor incheiate si satisfacerea cererilor clientilor ocazionali;
- Urmareste derularea contractelor incheiate cu furnizorii si clientii si gradul de realizare a acestora si raspunde de eventualele disfunctionalitati aparute din cauza neurmaririi acestora;
- Analizeaza piata si studiaza concurenta; raspunde de calitate informatiilor comunicate celorlaltor departamente;
- Raspunde de analiza situatiei vanzarilor in perioadele anterioare, studiul evolutiei pietei, analiza stocurilor si emiterea de comenzi catre furnizorii externi pe baza informatiilor rezultate din aceste studii;
- Raspunde de intocmirea corecta si la timp a ofertelor;
- Coordoneaza activitatea retelei de distribuitori din zona alocata, urmareste extinderea acesteia, pune la dispozitia distribuitorilor toate informatiile necesare prezentarii si promovarii produselor; raspunde de evolutia retelei de distribuitori pe zona alocata;
- Urmareste situatia incasarilor de la clienti si raspunde de reducerea timpului de incasare a sumelor datorate de clienti.


CERINTE

- Studii superioare (de preferinta tehnice) - reprezinta avantaj cursurile specifice de vanzari;
- Experienta: minim 2 ani in vanzari (in domeniul IT / Telecom) pe partea de key accounts.

CUNOSTINTE PROFESIONALE:
- cunoasterea tehnicilor de vanzare;
- cunostinte despre psihologia umana;
- cunostinte de analiza a datelor;
- cunostinte economice;
- cunostinte de lucru cu Windows si MS-Office;

CALITATI SI APTITUDINI PROFESIONALE:
- excelente abilitati de negociere;
- rezistenta fizica si nervoasa;
- lucru in conditii de stres;
- capacitate de analiza si sinteza;
- buna cunoastere a limbii engleze;
- spirit de lucru in echipa;
- perseverenta;
- inventivitate;
- dinamism;
- persuasiv;
- capacitate de adaptare la schimbare.


BENEFICII OFERITE

Pachetul salarial consta in parte fixa + bonusuri, negociabil in functie de competentele individuale si experienta.


DESCRIEREA FIRMEI

ITJobs este o companie ce ofera servicii complete de recrutare si selectie, avand filiale in Budapesta, Belgrad, Dubai, Kiev, Viena si Bucuresti.

Compania a fost fondata in anul 2001 avand ca obiect principal de activitate recrutarea si selectia specialistilor IT si Telecomunicatii. Inca de la inceput compania si-a construit o solida reputatie in domeniul recrutarii profesionistilor IT, pe toate nivelurile de experienta, de la pozitii de intrare pana la cele de top.

In 2005, pentru a tine pasul cu cerintele pietei, compania a dezvoltat o noua divizie, Jobsgarden, care are ca obiect de activitate recrutarea specialistilor din domeniile comercial, financiar, resurse umane, inginerie.

www.jobsgarden.ro