Key Account Manager - Domeniul IT/Telecom

JOBSgarden

12-02-2008 | EXPIRA LA 13-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Creeaza si mentine relatiile comerciale cu clientii tip Key Account;
- Urmareste executia contractului cu clientii tip Key Account;
- Colecteaza comenzile emise de clienti, constituind astfel portofoliul de comenzi; raspunde de solutionarea cererilor in timp util;
- Abordeaza clientii potentiali, prezinta oferta firmei, negociaza conditii si incheie contracte comerciale; raspunde de conditiile contractuale negociate;
- Elaboreaza si raspunde de respectarea programului de livrare a produselor contractate pe sortimente si pe caile de distributie / vanzare stabilite;
- Raspunde de extinderea retelei proprii de distributie a produselor pe piata interna in zona alocata;
- Raspunde de dimensionarea unor stocuri optime care sa asigure derularea in bune conditii a contractelor incheiate si satisfacerea cererilor clientilor ocazionali;
- Urmareste derularea contractelor incheiate cu furnizorii si clientii si gradul de realizare a acestora si raspunde de eventualele disfunctionalitati aparute din cauza neurmaririi acestora;
- Analizeaza piata si studiaza concurenta; raspunde de calitate informatiilor comunicate celorlaltor departamente;
- Raspunde de analiza situatiei vanzarilor in perioadele anterioare, studiul evolutiei pietei, analiza stocurilor si emiterea de comenzi catre furnizorii externi pe baza informatiilor rezultate din aceste studii;
- Raspunde de intocmirea corecta si la timp a ofertelor;
- Coordoneaza activitatea retelei de distribuitori din zona alocata, urmareste extinderea acesteia, pune la dispozitia distribuitorilor toate informatiile necesare prezentarii si promovarii produselor; raspunde de evolutia retelei de distribuitori pe zona alocata;
- Urmareste situatia incasarilor de la clienti si raspunde de reducerea timpului de incasare a sumelor datorate de clienti.


CERINTE

- Studii superioare (de preferinta tehnice) - reprezinta avantaj cursurile specifice de vanzari;
- Experienta: minim 2 ani in vanzari (in domeniul IT / Telecom) pe partea de key accounts.

CUNOSTINTE PROFESIONALE:
- cunoasterea tehnicilor de vanzare;
- cunostinte despre psihologia umana;
- cunostinte de analiza a datelor;
- cunostinte economice;
- cunostinte de lucru cu Windows si MS-Office.

CALITATI SI APTITUDINI PROFESIONALE:
- excelente abilitati de negociere;
- rezistenta fizica si nervoasa;
- lucru in conditii de stres;
- capacitate de analiza si sinteza;
- buna cunoastere a limbii engleze;
- spirit de lucru in echipa;
- perseverenta;
- inventivitate;
- dinamism;
- persuasiv;
- capacitate de adaptare la schimbare.


BENEFICII OFERITE

Pachetul salarial consta in parte fixa + bonusuri, negociabil in functie de competentele individuale si experienta.


DESCRIEREA FIRMEI

ITJobs Ltd. is a full service search and selection company with offices in Budapest, Belgrade, Munich, Kiev, Vienna.
ITJobs was founded in 2001 in Budapest, with the aim of recruiting for the IT and telecommunication sectors.
Since then the company has built a reputation by recruiting IT professionals across all skill levels, from entry to top-level positions.
In 2005, due to market demand we established a new division, JOBSgarden which is recruiting for all commercial, financial, HR and engineering functions. In 2006 we introduced staff leasing as a new service.
In 2006, a new office was opened, in Bucharest, under the brand-name JOBSgarden.