Key Account Manager- companie straina ce furnizeaza solutii financiar-bancare

ABC Human Capital

07-03-2009 | EXPIRA LA 13-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este subsidiara unei companii din Ungaria ce a inceput ativitatea din Romania cu obiectivul de a deveni unul dintre principalii furnizori de solutii financiar-bancare de pe piata.
Experientele pozitive din Ungaria si Bulgaria arata ca serviciile lor pot devenii in cativa ani lideri pe diferite segmente ale pietei bancare si de capital- fonduri de investitii si fonduri de administrare a pensiilor private, factoring, trezorerie, etc.
Angajatii companiei sunt experti in domeniul financiar-bancar si IT care au rolul de-a intelege perfect problemele clientilor si de-a customoza aplicatia, conform fluxurilor de business existente la client.
Responsabilitati:
- Stabilirea strategiei de vanzari pentru solutiile financiar-bancare ale firmei;
- Planificarea activitatilor de vanzare, intocmire baze de date clienti;
- Identificarea si atragerea de noi clienti potentiali pe piata;
- Crearea si dezvoltarea de relatii cu clientii targetati de firma;
- Cunoasterea si intelegerea in profunzime a pietei actuale si viitoare;
- Cunoasterea si analiza comportamentului concurentei;
- Urmarirea nevoilor clientilor si personalizarea ofertelor;
- Insusirea tuturor informatiilor tehnice despre produsele firmei din programul de vanzari;
- Evidenta tuturor vizitelor si ofertelor, rapoarte de activitate;
- Indeplinirea planului de vanzari.


CERINTE

- studii superiore finalizate in domeniul economic;
- experienta prealabila in vanzari directe, de preferinta in domeniul financiar-bancar sau in domeniul vanzarii de aplicatii informatice;
- experienta pe o pozitie similara sau pe o pozitie de Key account Manager de minim 3 ani de zile, preferabil intr-o companie multinationala,
- experienta in vanzare B2B,
- portofoliul de clienti din acelasi domeniu de activitate sau conex, constituie un real avantaj,
- Carnet de conducere ctg B – obligatoriu;
- Disponibilitate pentru deplasari in teritoriu;
- Cunostinte de limba engleza – nivel bun/avansat: scris, citit, vorbit;
- excelente abilitatide de vanzare si de negociere;
- Spirit de echipa, ambitios, fluenta in exprimare;
valori si principii morale solide;
- Asumarea responsabilitatii, asumare riscuri calculate, pragmatism, capacitate de evaluare;
- Experienta interumana, abilitatea de a lucra sub presiune.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatohttp://www.myjob.ro/angajatori/adauga-job.htmlrul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.