KEY ACCOUNT MANAGER- companie producatoare de masini unelte si scule electrice pentru prelucrarea metalului si a lemnului

ABC Human Capital

07-06-2008 | EXPIRA LA 13-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie cu capital strain ce activeaza in productia de masini si scule pentru prelucrari metal si lemn. Cu sediul central in Cehia, compania activeaza in mai multe tari din Europa, intre care si Romania. Oferind cele mai bune produse din clasa masinilor de prelucrare a lemnului si metalului – din punct de vedere al performantelor tehnice in raport cu pretul si calitatea, compania asigura clientilor sai servicii de instalare a utilajelor, mentenanta, suport tehnic direct si prin distribuitori precum si service in perioada de garantie si post garantie.
Detinator al certificarii « Investment in people », grupul isi propune sa dezvolte o relatie de lunga durata cu partenerii zonali si sa realizeze o distrubutie nationala a produselor sale.

Clientul nostru are sediul central la Bucuresti, doreste sa dezvolte o noua divizie de IKA si in acest sens cauta o persoana cu experienta in devoltarea si mentinerea acestor tipuri de relatii.
Jobul nu presupune relocare si deci exista posibilitatea sa se colaboreze inclusiv cu persoane din provincie.
Pentru acest post se va deschide un birou (punct de lucru) in orasul de unde va provini persoana ce va ocupa aceasta pozitie.

Responsabilitati:

- Creeaza si mentine relatiile comerciale cu clientii tip Key Account: Ambient,
Praktiker, DeDeMan, Bricostore, Baumax,
- Urmareste executia contractului cu clientii tip Key Account;
- Abordeaza clientii potentiali, prezinta oferta firmei, negociaza contractele comerciale pe baza conditiilor tehnice; raspunde de conditiile contractuale negociate;
- Colecteaza comenzile emise de clienti, constituind astfel portofoliul de comenzi;
- Raspunde de solutionarea cererilor in timp util;
- Elaboreaza si raspunde de respectarea programului de livrare a produselor contractate pe sortimente si pe caile de distributie / vanzare stabilite;
- Raspunde de extinderea retelei proprii de distributie a produselor pe piata interna in zona alocata;
- Raspunde de dimensionarea unor stocuri optime care sa asigure derularea in bune conditii a contractelor incheiate si satisfacerea cererilor clientilor ocazionali;
- Urmareste derularea contractelor incheiate cu furnizorii si clientii si gradul de realizare a acestora si raspunde de eventualele disfunctionalitati aparute din cauza neurmaririi acestora;
- Analizeaza piata si studiaza concurenta; raspunde de calitate informatiilor comunicate celorlaltor departamente;
- Raspunde de analiza situatiei vanzarilor in perioadele anterioare, studiul evolutiei pietei, analiza stocurilor si emiterea de comenzi pe baza informatiilor rezultate din aceste studii;
- Raspunde de intocmirea corecta si la timp a ofertelor;
- Coordoneaza activitatea retelei de distribuitori din zona alocata, urmareste extinderea acesteia, pune la dispozitia distribuitorilor toate informatiile necesare prezentarii si promovarii produselor; raspunde de evolutia retelei de distribuitori pe zona alocata;
- Urmareste situatia incasarilor de la clienti si raspunde de reducerea timpului de incasare a sumelor datorate de clienti.


CERINTE

Studii superioare tehnice sau economice,
Experienta relevanta pe pozitia de Key Account Manager/Key Account Supervisor de minim 5 ani,
Experienta in dezvoltarea relatiilor cu clienti de tip Key Account,
Experienta in crearea si in mentinerea relatiilor comerciale cu clienti mari: Ambient,
Praktiker, Dedeman, Bricostore, Baumax,
Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor,
Abilitati de lucru sub presiunea timpului si rapiditate in indeplinirea sarcinilor,
Personalitate dinamica, cu initiativa si spirit convigator, orientat spre rezultate.


BENEFICII OFERITE

- posibilitatea de-a lucra in cadrul unei companii solid organizata si cu o echipa de profesionisti,
- posibilitatea de dezvoltare profesionala,
- pachet salarial motivant, negociabil in funcite de experienta, la care se adauga -masina+telefon+laptop+training.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.