KEY ACCOUNT MANAGER – companie multinationala

ABC Human Capital

05-10-2009 | EXPIRA LA 11-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie multinationala, producatoare de bauturi nonalcoolice, ce detine birouri si sisteme independente de vanzari si logistica pe 3 continente, in tari cum ar fi Romania, Franta, Germania, Ungaria, Belgia, Croatia, etc.
Brandul comapniei este prezent pe pietele din Europa, Australia si Asia Pacifica si are o reputatie cunoscuta pentru campaniile de marketing si evenimentele sale avangardiste.

Responsabilitati:
• Creeaza si mentine relatiile comerciale cu clientii tip Key Account, atat la nivel regioanl cat si la nivel national
• Urmareste executia contractului cu clientii tip Key Account
• Abordeaza clientii potentiali, prezinta oferta firmei, negociaza contractele comerciale pe baza conditiilor tehnice; raspunde de conditiile contractuale negociate
• Colecteaza comenzile emise de clienti, constituind astfel portofoliul de comenzi
• Raspunde de solutionarea cererilor in timp util
• Elaboreaza si raspunde de respectarea programului de livrare a produselor contractate pe sortimente si pe caile de distributie / vanzare stabilite
• Raspunde de extinderea retelei proprii de distributie a produselor pe piata interna in zona alocata
• Raspunde de dimensionarea unor stocuri optime care sa asigure derularea in bune conditii a contractelor incheiate si satisfacerea cererilor clientilor ocazionali
• Urmareste derularea contractelor incheiate cu furnizorii si clientii si gradul de realizare a acestora si raspunde de eventualele disfunctionalitati aparute din cauza neurmaririi acestora
• Analizeaza piata si studiaza concurenta; raspunde de calitate informatiilor comunicate celorlaltor departamente
• Raspunde de analiza situatiei vanzarilor in perioadele anterioare, studiul evolutiei pietei, analiza stocurilor si emiterea de comenzi pe baza informatiilor rezultate din aceste studii
• Raspunde de intocmirea corecta si la timp a ofertelor
• Coordoneaza activitatea retelei de distribuitori din zona alocata, urmareste extinderea acesteia, pune la dispozitia distribuitorilor toate informatiile necesare prezentarii si promovarii produselor; raspunde de evolutia retelei de distribuitori pe zona alocata
• Urmareste situatia incasarilor de la clienti si raspunde de reducerea timpului de incasare a sumelor datorate de clienti.


CERINTE

• Experienta relevanta, minim 3 ani pe pozitia de Key Account Manager, in domeniul bauturilor (va lista brandul companiei in retele de Key Accounts)
• Experienta in crearea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clienti de tip Key Account
• Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor
• Abilitati de lucru sub presiunea timpului si rapiditate in indeplinirea sarcinilor
• Personalitate dinamica, cu initiativa si spirit convigator, orientat spre rezultate
• Permis de conducere cat. B
• Limba engleza.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.