Key Account Manager

Julien Stile SRL

08-07-2006 | EXPIRA LA 14-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Derularea in bune conditii a contractelor de aprovizionare si desfacere in scopul asigurarii unei bune relatii cu clientii mari;
Realizarea unui plan (target)
mentinerea volumului actual al vanzarilor cu baza de clienti existenta;
realizarea unor contracte noi ¿
Rapoarte periodice privind vanzarile si situatia realizarii targetului stabilit
Derularea contractelor cu firmele transnationale;
¿Intretinerea portofoliului de produse;
¿Analiza vanzarilor si intocmirea de rapoarte periodice;
¿Cresterea cifrei de afaceri;
¿Ridicarea nivelului de profit;
¿Planificarea si implementarea de actiuni promo;
¿Idei de organizare intr-o maniera profesionala a activitatilor din firma ¿ optimizarea activitatilor;
¿Gestionarea bazei de clienti;
¿Depune toate eforturile necesare si raspunde pentru indeplinirea lunara a indicatorilor de vanzare planificati in buget
¿Elaboreaza si prezinta Directorului General sau Conducerii diverse propuneri de variante de strategii de marketing pentru alegerea celei mai potrivite pentru dezvoltarea pietei interne;
¿Elaboreaza si prezinta conducerii sau Directorului general diverse propuneri de grupuri tinta de clienti potentiali pentru alegerea celui mai interesat in produsele societatii;
¿Elaboreaza si prezinta Directorului General si Conducerii diverse propuneri de variante de campanii de publicitate pentru a face cat mai cunoscute produsele societatii pe piata interna; (cataloage si expozitii)
¿Adapteaza si perfectioneaza permanent oferta de prezentare a produselor societatii in functie de reactiile pietei interne; (brese pentru noi produse pe piata)
¿Informeaza zilnic Directorul General sau Conducerii despre activitatea curenta si despre eventualele probleme aparute;
¿Contacteaza si viziteaza clientii potentiali pentru prezentarea ofertei de produse ale societatii, in vederea dezvoltarii pietei interne;
¿Negociaza cu noii clienti tarifele si contractele;
¿Testeaza permanent satisfactia clientilor fata de produseIe existente, precum si
interesul pentru noile produse propuse de celelalte departamente;
¿Raspunde permanent de calitatea serviciilor prestate si de eventualele reclamatii;
¿Elaboreaza lunar raportul contactelor si vizitelor efectuate;
¿Colaboreaza permanent cu celelalte departamente


CERINTE

- studii superioare economice/comerciale;
- experienta dovedita in vanzari de servicii, de tip business to business, minim 2 ani de zile;
- cursuri de specializare: vanzari si negociere;
- cunostinte temeinice despre piata locala de electrice;
- cunostinte operare PC - nivel avansat;
- cunostinte limba engleza - nivel conversational;
- disponibilitatea de a se deplasa in interes de serviciu in afara localitatii de domiciliu;
- permis de conducere categoria B - obligatoriu;
- foarte bune abilitati de comunicare, prezentare, negociere si relationare interpersonala;
- capacitate de a asimila rapid concepte referitoare la activitatea de distributie electrice pe piata locala;
- capacitate de a lucra independent si de a-si organiza propria activitate;
- orientare spre client si spre rezultate;
- flexibilitate, tenacitate, fermitate, spirit intreprinzator.


BENEFICII OFERITE

- salariu + bonus corelat cu performantele;
- autoturism, telefon mobil;
- oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara;


DESCRIEREA FIRMEI

import si distributie echipament electric