KEY ACCOUNT MANAGER

PROCA ROMANIA - MEMBRU RTC GROUP

01-06-2007 | EXPIRA LA 01-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestionarea portofoliului de clienti aloca¿i
- promovarea gamei de produse si servicii a firmei: informa¿ii despre produse, preturi, oferte ¿i oferte speciale, propuneri reaprovizionare
- preluarea comenzilor de la clienti (fax, email, telefon) si urmarirea procesarii acestora de la lansare pina la livrarea catre client
- urmarirea incasarilor, scadentelor, recuperarea debitelor
- marirea portofoliului de clienti
- actualizarea bazei de date cu informa¿ii legate de clien¿i, facturi, comenzi
- raportari si statistici referitoare la vanzari, clienti, marje, situatie debitori


CERINTE

- studii medii
- experienta pe vanzari (key account) cel putin 1 an
- operare PC la nivel avansat (Word, Excel, Outlook)
- cunostinte medii de limba engleza
- carnet de conducere categoria B
- persoana organizata si perseverenta, cu reale abilitati de comunicare, orientata catre dezovltarea si mentinerea de relatii constructive cu clientii, cu initiativa


DESCRIEREA FIRMEI

ProCA Romania a aparut pe piata in 1996, an incheiat cu o cifra de afaceri cu putin peste jumatate de milion de dolari. Cea mai mare crestere din istoria companiei a fost atinsa in 1999 cand cifra de afaceri a ajuns la 3 milioane de dolari, an in care rulajul companiei s-a dublat.

Parcursul ascendent a fost sustinut printr-o permanenta marire a gamei de produse si a brandurilor cu notorietate pe care le distribuie. Spre sfarsitul anului 2005, ProCA a devenit membru RTC Holding. Pentru ca era cel mai mare jucator pe piata distributiei de produse IT, ProCA a inglobat, in scurt timp, si activitatea celorlalte companii cu specific IT ale Grupului RTC: Atlas Computer, Octra si Sistec Distributie.
In 2006, ProCA se prezenta ca una dintre cele mai importante companii pe acest segment de piata. Are peste 2.000 de dealeri la nivel local, detine 5 depozite proprii in tara (in afara de cel din Bucuresti) si este distribuitor pentru toate lanturile de hipermarketuri autohtone, oferind service si garantie pentru brandurile distribuite.