Key Account Manager

OK Service Corporation SRL

16-05-2007 | EXPIRA LA 15-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Dezvolt¿ relatiile cu clientii existenti si se ocup¿ activ de l¿rgirea portofoliului de clienti ai companiei;
- Planific¿ si întreprinde vizite la clienti pentru analizarea nevoilor acestuia, pentru evaluarea potentialului de afaceri, pentru prezentarea ofertei si a nout¿tilor oferite de c¿tre companie;
- Exploateaz¿ la maxim orice oportunitate de crestere a vânz¿rilor;
- Isi însuseste cât mai profund toate informatiile legate de produse, pentru o bun¿ promovare a acestora în activitatea de vâz¿ri;
- Completeaz¿ raportarea zilnic¿ privind activitatea de vânz¿ri.


CERINTE

- studii superioare;
- experient¿ relevant¿ într-un post similar sau in domeniul vanzarilor de servicii;
- abilit¿ti de comunicare, hot¿râre si orientare spre rezultate;
- capacitate de negociere, de a construi si a conduce relatiile cu acest tip de clienti;
- o bun¿ cunoastere a problemelor legate de activitatea de training;
- familiarizat cu mediile de afaceri din afara tarii;
- abilit¿ti de planificare a activit¿tii si de urm¿rire a bugetelor alocate;
- permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Fondat¿ în 1991, OK Service Corporation se afl¿ de 15 ani în serviciul organizatiilor românesti publice si private. Întreaga sa activitate a fost si este dedicat¿ organiz¿rii de programe de instruire si perfectionare de scurt¿ durat¿ - cursuri scurte si seminarii. A fost primul furnizor autohton privat al acestui tip de înv¿t¿mânt de perfectionare profesional¿ din România.

Ast¿zi, OK Service Corporation este liderul pietei românesti de instruire prin intermediul cursurilor de scurt¿ durat¿. Acest atribut se datoreaz¿ în primul rând principiilor care i-au guvernat toate actiunile în cei 15 ani de servicii aduse industriei românesti de instruire, principii care, în esent¿, pun clientul si nevoile acestuia înaintea tuturor priorit¿tilor.

www.okservice.ro