Key Account HORECA

S.C. 2 Work Labour Solutions S.R.L.

26-08-2015 | EXPIRA LA 28-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Candidatul ideal:
Alatura-te unei echipe de profesionisti cu experienta de peste 10 ani in domeniul HoReCA! Una din companiile de top cauta Key Account HoReCa pentru Departamentul Vanzari si Comenzi!

Se cauta un coleg/colega care sa doreasca integrarea intr-o echipa stabila si intr-un mediu
prietenos, in care se apreciaza si se promoveaza performanta.

Cerinte:
• Cunoasterea produselor HoReCa: accesorii si echipamente profesionale pentru hoteluri, restaurant, baruri, cafenele (prepararea hranei, servire etc)
• Publicarea produselor pe website-ul firmei si alte site-uri
• Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor client
• Preluarea si centralizarea comenzilor
• Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor client
• Stabilirea ordinii de prioritati in intocmirea lucrarilor zilnice
• Intocmirea de oferte si facturi proforme specific
• Intocmire facturi si avize de insotire a marfii
• Asistarea managerul in activitatile specifice departamentului commercial
• Operare si administrare baze de date Excel, arhivarea documentelor, colaborare cu celelalte departamente ale companiei (service, contabilitate, depozit)
• Gestionarea relatiei cu clientii de top ai companiei
• Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual
• Disponibil pentru deplasari intern / extern


CERINTE

• Experienta vanzari de utilaje si accesorii in domeniul HoReCa
• Cunostinte Ms Office (Excel, Word, Outlook) si Internet
• Cunoasterea documentelor primare de baza (facturi, avize, NIR-uri etc)
• Permis auto categ. B
• Limba engleza


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial ce stimuleaza performanta
• Laptop
• Telefon
• Posibilitate de dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem un nou jucător pe piața resurselor umane din România. Parte a grupului olandez 4 Works Holland, ce beneficiază de 10 ani de experiență în piața internațională a resurselor umane.
Filiala din România și-a propus să livreze servicii de recrutare, leasing de personal și payroll, îmbinând stilul de management olandez cu nevoile specifice ale pieței locale.
Conștienți de faptul că fiecare companie este individualizată, suntem pregătiți să înțelegem împreună cu clientul nostru profilul său particular și să răspundem nevoilor sale cu o soluție personalizată. Singurele principii generale la care nu renunțăm, indiferent de piața în care activăm sunt: eficiența, profitul adus clientului și respectarea promisiunilor.
Principiul nostru de bază 2work – 2you se referă la convingerea că împreună cu clientul putem găsi soluția optimă pentru fiecare business, indiferent de mărimea sau profilul său.