Key Account (costumer service dept.)

VON CONSULTING

26-07-2008 | EXPIRA LA 01-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Noul nostru coleg va gestiona procesul de fidelizare si mentinere a clientilor nostri corporate, fiind interfata dintre acestia si companie.
Concret, va fi responsabil de urmatoarele:
1. Permanenta relationare cu departamentul de vanzari si alte departamente interne;
2. Permanenta relationare cu clientii (atat fata in fata cat si telefonic);
3. Asigurarea receptionarii feed-back-ului de la client si solutionarea prompta a eventualelor reclamatii ale acestuia (de ordin medical, administrativ etc.);
4. Prelungirea/reinnoirea/renegocierea contractelor cu clientii nostri;
5. Promovarea noilor pachete de servicii la nivelul clientilor din portofoliu;
6. Generare de idei legate de noi pachete de servicii medicale;
7. Sarcini administrative (ex: acte aditionale).


CERINTE

1. Experienta min. un an intr-o pozitie similara (relatia cu clientii, mentenanta unor conturi)
2. Dinamism si orientare catre client;
3. Excelente abilitati de relationare;
4. Limba engleza, cursiv;
5. Fire sociabila si creativa


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant
-Bonus-uri la upgrade de servicii
-telefon
-decont taxi
-bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Client: centru medical