Key Account Coordinator

FINDERS

30-11-2008 | EXPIRA LA 06-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Mentine si dezvolta relatii profesionale cu clientii din portofoliu (portofoliu fiind constituit dintr-un nr. mediu de 15 clienti mari, de tip K.A. ai firmei);
- Promoveaza produsele, si serviciile firmei prin transmiterea de newslettere clientilor si prezentarea de mostre si receptarea feed-back-ului de la acestia;
- Identifica si prospecteaza piata pentru noi clienti;
- Urmareste derularea contractelor cu clientii;(in sensul de termene respectate, cantitati, preturi cu sau fara discount; livrare corespunzatoare; etc)
- Testeaza permanent satisfactia clientilor fata de produsele existente , precum si interesul pentru noile produse si transmite feedback legat de produsele noi Brand Managerilor;
- Contacteaza si viziteaza clientii actuali si potentiali pentru prezentarea ofertei de produse si servicii pentru largirea vanzarii si dezvoltarea pietei;
- Consiliaza clientii;
- Mentine si dezvolta volumul vanzarilor catre clientii sai avand target de realizat, defalcat pe produse, branduri, margini comerciale;
- Intocmeste rapoarte si realizeaza analize lunare pe volum vanzari; branduri; nr. produse; preturi si margini;profitabilitate;
- Gestioneaza bugetul alocat portofoliului sau de clienti si activitate;
- Participa la sedinte periodice pentru a prezenta problemele si a propune solutii de rezolvare;
- Coordoneaza echipa de asistent key account si junior key account.


CERINTE

- Studii superioare finalizate
- Experienta minim 3 ani
- Cunostinte PC- foarte bune;
- cunostinte de limba engleza
- Capacitate de organizare, responsabilitate, dinamic si capabil sa lucreze sub presiune.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant; bonuri de masa;
Posibilitatea de a se dezvolta in cadrul unei echipe profesioniste


DESCRIEREA FIRMEI

FINDERS recruteaza pentru clientul sau DACRIS.

Grupul de firme DACRIS a fost infiintat in 1993 pentru a satisface nevoile clientilor in domeniul papetariei, biroticii si a productiei tipografice. Printr-o politica de expansiune adaptata structurii si cerintelor pietei, in numai 3 ani, grupul a deschis la Bucuresti un important punct de lucru si s-a dezvoltat apoi la nivel national. Reusind sa raspunda solicitarilor clientilor cu promptitudine, Dacris a castigat un loc important in piata.
Dacris este un mediu dinamic, cu angajati bine pregatiti si talentati, cu un nivel profesional ridicat si adaptat cerintelor.

FINDERS furnizeaza servicii complete si integrate de resurse umane.
Noi adaugam valoare prin personalizarea programelor de consultanta, instruire si recrutare - selectie de personal pe care le propunem clientilor. Completam solutia cu oferirea de servicii de administrare personal, managementul securitatii si sanatatii in munca si a situatiilor de urgenta , consultanta legislativa.