Junior Market Researcher

Evolve Group

05-09-2007 | EXPIRA LA 05-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:
Responsabilitati: persoana selectata va lucra in cadrul companiei de cercetare de piata si consultanta in marketing Future Marketing, iar responsabilitatile postului vor include:
- analiza statistica a datelor (lucru cu baze de date SPSS, Snap, Excel, Access)
- intocmirea sau participarea la realizarea rapoartelor de cercetare (in romana sau in engleza)
- ocazional: realizarea de chestionare / formulare de interviu
- contactul cu operatorii de teren, participarea la trainingul acestora, evaluarea activitatii lor etc
- alte activitati conexe cercetarilor desfasurate

DESCRIEREA COMPANIEI:
Compania angajatoare, Future Marketing, activeaza in domeniul marketingului (consultanta, research), fiind specializata in proiecte de mistery-shopping. Portofoliul de clienti include nume ca: McDonald’s, KFC, Blue Air, Tarom, BRD, Banca Transilvania.
Sediul companiei este in zona Pta Victoria.


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:
- Este absolvent sau student in ultimul an la una din specializarile: cibernetica, statistica, sociologie
- Cunoaste foarte bine suita MS Office
- Cunoaste macar la un nivel mediu SPSS (operarea in alte softuri specializate este un avantaj)
- Cunoaste la un nivel avansat Limba Engleza (certificatele de competenta lingvistica constituie un avantaj)
- Este rezistent la stres si are capacitatea de gestionare a termenelor limita
- Are o fire deschisa, prietenoasa si este capabil sa lucreze bine in echipa


BENEFICII OFERITE

Beneficii: Salariu net la incadrare: 1000 RON (declarat integral in contractul de munca) + prime periodice + decontarea cheltuielilor de transport. Salariul se renegociaza dupa perioada de proba.


DESCRIEREA FIRMEI

Evolve Group este o agentie de resurse umane ce ofera servicii complete pentru evaluarea personalului, intocmirea de fise de post, precum si pentru recrutarea si selectia de noi angajati. Consultantii Evolve sunt absolventi de studii de specialitate: psihologi, sociologi si analisti cercetare de piata.