Job expirat
- Intocmire registru de casa si a OP-urilor pentru banca
- Planificari zilnice/saptamanale/lunare ale platilor
- Evident deconturi si avansuri spre decontare
- Reconcilieri de solduri cu furnizorii
- Urmarire costuri de Head Office pe departamente
- Calcul si verificare incasari rate, comisioane rate
- Verificare solduri/depuneri magazine
- Diverse rapoarte /evidente pentru management
- Educatie: studii superioare absolvite, de preferinta finante-contabilitate
- Experien¿¿ profesional¿: experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie avantaj
- Cunostinte limba engleza
- Abilitati tehnice: cunostinte operare PC, cunostinte de baza contabilitate
- Persoana bine organizata, atenta la detalii
- Abilitati pentru lucrul cu cifrele.
Vrei sa faci parte din echipa Domo?
Suntem o companie cu potential dovedit, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In filozofie, DOMO inseamna ca avem un set de valori pe care nu le-am incalcat niciodata - respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea.
Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de angajatori, iar angajatii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor si sa ne prefere pentru oportunitatile reale de cariera, pentru mediul tanar si dinamic in care isi pot desfasura activitatea.
Nu ezita si aplica acum!
Oportunitatile cresc odata cu oamenii!