IT Support

AVRIG 35

28-08-2006 | EXPIRA LA 03-09-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera suport utilizatorilor de IT din companie, raspunzand solicitarilor personal, telefonic sau electronic. Competenta acopera problemele software si hardware ale sistemelor, retelei si a celorlate echipamente IT.



Responsabilitati:

- raspunde solicitarilor de suport IT ale utilizatorilor
- analizeaza si rezolva problemele hardware si software semnalate, finalizand cu un raport care sa documenteze incidentul
- instaleaza si configureaza sistemele de calcul conform necesitatilor companiei si a departamentului corespunzator
- ajuta la proiectarea, implementarea, administrarea si documentarea politicilor IT
- ajuta managerul IT la monitorizarea serverelor companiei
- monitorizeaza update-ul aplicatiilor anti-virus atat la nivelul servere-lor cat si al statiilor de lucru
- verifica efectuarea zilnica a salvarilor de siguranta (backup) pe banda sau hard-disk
- efectueaza training cu noii veniti in companie sau atunci cand o noua aplicatie este implementata
- participa la cursuri de dezvoltare profesionala
- efectueaza alte activitati legate de departamentul IT, atunci cand este nevoie


CERINTE

- cunostinte de instalare, configurare si administrare Windows XP Professional si Microsoft Office (XP si 2003)
- cunostine si abilitati de depanare primara a sistemelor, imprimantelor si a altor echipamente din retea
- abilitatea de a comunica si interactiona cu utilizatorii
- limba engleza
- permis de conducere

Constituie un plus:
- cunostinte de administrare Linux
- cunostinte de administrare a serverelor din pachetul Windows Small Business Server 2003 Premium Edition.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma de prestigiu in domeniul investitiilor imobiliare