IT Suport

VOLKSBANK ROMANIA

26-02-2008 | EXPIRA LA 27-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera suport si asistenta utilizatorilor din banca;
- Asigura primirea, inregistrarea, si procesarea cererilor utilizatorilor pentru servicii IT si raportarea erorilor;
- Asigura rularea taskurilor zilnice si de inchidere de zi;
- Monitorizeaza si escaladeaza toate incidentele ierarhic;
- Tine legatura cu furnizorul de aplicatii pentru rezolvarea incidentelor;


CERINTE

- Studii superioare;
- Cunostinte solide de operare PC (XP,Win200);
- Cunostinte solide de SQL, experienta in lucru cu baze de date;
- Cunostinte limba engleza;
- Abilitati de comunicare si solutionare a problemelor;
- Responsabilitate,initiativa, spirit de echipa, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken ? Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.