Job expirat
Participarea la cursuri si seminarii in vederea pregatirii pentru certificari (IBM,HP,CISCO, etc.)
Studierea si insusirea temeinica a suporturilor de curs si examen
Participarea la examene in vederea obtinerii certificarilor
Acordare suport presales echipei de vanzari
Acordare suport after sales clientilor
Asimilarea cunostintelor si informatiilor necesare pentru helpdesk si administrare IT interna
Administrare IT interna
Suport tehnic/Helpdesk pentru clientii cu contracte de servicii IT
Asistenta hardware (servere si statii) on site/in house
TEHNICE:
TCP/IP, IMAP, POP 3, SMTP, MIME
Retele Windows/Linux, VPN
Windows 2003 server
DNS, Active Directory
Cunostinte Lotus/Domino-avantaj
Studii superioare: automatica-calculatoare, electrotehnica, inginerie electrica, electronica
Cunostinte limba engleza-nivel mediu
Capacitate crescuta de asimilare
Putere de concentrare
Consecventa in finalizarea actiunilor atribuite sau initiate
Abilitati de comunicare eficienta(clienti, parteneri, colegi)
Orientare catre rezultatele echipei
Abilitati de lucru in echipa
Pachet complex (salariu fix, tichete de masa, abonament de servicii medicale)
MIJLOACE SI RESURSE LA DISPOZITIE:
Documentatie tehnica
Autoturism pentru deplasari in interes de serviciu
Laptop
Telefon
Vanzare si servicii IT