IT Service Desk Technician - Bucuresti

UPC Romania S.A.

13-02-2008 | EXPIRA LA 14-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura suport telefonic si preluarea incidentelor pentru utilizatorii sistemelor informatice UPCRO
- Ajuta utilizatorii in utilizarea sistemelor informatice prin explicatii, asigurand astfel intelegerea soft-ului de catre utilizatori si imbogatirea cunostintelor acestora
- Asigura suport tehnic pentru rezolvarea problemelor hardware si software
- Implementeaza solutii viabile in cazul aparitiei problemelor astfel incit sa elimine posibilitatea reaparitiei acestora
- Instaleaza statiile de lucru, imprimantele si componentele de retea necesare in sediile UPC.


CERINTE

- Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
- Integritate si dedicare; deschidere si onestitate
- Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar
- Cunostinte bune de limba engleza
- Cunostinte excelente in domeniul hardware si software
- Cunostinte excelente in domeniul retelelor de calculatoare
- Experienta in administrarea sistemul de operare Windows
- Experienta in administrarea retelelor de calculatoare


BENEFICII OFERITE

Oferta salariala atractiva, mediu de lucru placut, posibilitati de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multina?ionale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni în 16 tari, 10 dintre acestea din Europa.

Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne în banda larga la nivel na?ional: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.