IT helpdesk&suport

Gateway Telecom

29-11-2013 | EXPIRA LA 30-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- instalarea, configurare, administrare si asamblare statii desktop Windows
- implementare, configurare,administrare retele Windows
- administrare servere Windows (cunostintele Linux reprezinta un avantaj)
- implementare si administrare infrastructuri bazate pe Active Directory
- configurare,gestionare periferice la sediul clientului sau la birou
- helpdesk utilizatori
- cunostinte bune networking tcp/ip lan,wan, nat, wifi si vpn


CERINTE

-persoana sociabila cu inclinatii tehnice (cunostintele de electronica reprezinta un avantaj)
- obisnuita cu lucrul in echipa
- o atitudine orientata pe rezolvarea problemelor si mai ales pe satisfactia clientilor
- o foarte buna cunoastere a mediilor Windows(XP/7/8/2008/2012)
- cunostinte bune instalare si depanare periferice (imprimante, multifunctionale)
- abilitati de comunicare
- carnet de conducere cat B
- cunostinte bune limba Engleza


BENEFICII OFERITE

-masina de serviciu
-laptop
-telefon mobil