IT HELPDESK - pentru Divizia Domestica - Otopeni

DHL International Romania

01-02-2009 | EXPIRA LA 07-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea si inregistrarea apelurilor telefonice si solutionarea acestora in limita competentei.

Transmiterea solicitarilor nerezolvate catre nivele superioare de expertiza in cel mai scurt timp.

Pastrarea legaturilor dintre user si responsabilul tehnic pe problema in cauza.

Analiza statusului ticketelor existente.

Rularea diverselor rapoarte / aplicatii interne.


CERINTE

Cunostinte avansate de administrare si operare Microsoft Windows XP, Vista, Microsoft Office

Bune cunostinte hardware (PC si periferice)

Experienta in domeniu (avantaj)

Excellente abilitati organizare si de comunicare atat cu persoane tehnice cat si non-tehnice;

Orientare catre client (intern si extern).


DESCRIEREA FIRMEI

DHL este incepand cu 2002 parte a grupului Deutsche Post Word Net alaturi de companii precum Danzas si Deutsche Post Euro Express. Unul dintre cele mai puternice brand-uri de pe piata mondiala DHL a devenit marca intregului grup incorporand toate celelalte brand-uri legate de serviciile de transport. Astfel, serviciile de curierat expres si logistica furnizate de catre membrele grupului sunt impartite in patru divizii: DHL Express, DHL Freight, DHL Danzas Air & Ocean si DHL Solutions.

In Romania inceputul a fost in 1991, cand DHL vine pe piata locala cu un serviciu de curierat rapid si performant, intern si international, pentru colete si documente.

Toate serviciile furnizate de DHL Romania au la baza criterii de eficienta si calitate riguros stabilite. Astfel apreciem ca toate serviciile oferite au la baza cerinte clar exprimate de catre clientii nostri.

Pentru DHL oamenii sunt cel mai important bun al companiei, iar Departamentul de Resurse Umane devine o piesa esentiala in sprijinirea obiectivelor strategice ale companiei. Aceasta perspectiva este transpusa in practica prin recrutarea de profesionisti pe baza unui set de competente bine definit, recompensand performanta si incurajand asumarea deplina a responsabilitatii in cazul slabei performante, promovand flexibilitatea si colegialitatea la locul de munca si pastrand integritatea comunicarii.

DHL investeste in oameni si dezvoltarea lor, programe de cursuri, de evaluare si dezvoltare a personalului sunt investitii pe termeni lung, de pe urma carora beneficiaza toate cele trei parti aflate in relatie directa pe piata: client – angajat – organizatie.

Astazi, cand spui DHL, spui seriozitate, profesionalism si rapiditate. Inseamna increderea intr-un lucru bine facut, certitudinea ca orice detaliu este prevazut si pus la punct.

DHL. WE MOVE THE WORLD!