IT Helpdesk Officer

Provident Financial Romania

15-01-2013 | EXPIRA LA 14-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

•rezolvarea promptă a problemelor tehnice ale utilizatorilor
•asigurarea suportului intern pentru utilizatori, menţinând legătura cu Departamentul Internaţional IT pentru rezolvarea unor aspecte specifice
•administrarea şi suportul sistemelor interne
•instalarea hardware şi software odată cu menţinerea setărilor şi configurărilor standard
•elaborarea de rapoarte periodice


CERINTE

•orientat către rezultate
•orientat către client
•capabil să lucreze în echipă
•bune abilităţi de comunicare
•minimum un an experienţă în lucrul cu Microsoft Windows 2003/2008 Server / administrare şi depanare pentru mediile Windows
•cunoştinţe bune de administrare SQL Server, MS Office şi componente
•experienţă dovedită în Windows XP/Vista/7 şi Microsoft Windows 2003/2008, servicii de Active Directory, DNS, File & Print server.
•bune cunoştinţe privind reţelele informatice
•limba engleză – nivel mediu
•permisul de conducere (categ. B) reprezintă un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naţionale a României şi specializată în acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, direct la domiciliul clienţilor. Compania este parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF), lider internaţional în furnizarea de credite de consum la domiciliu. IPF are peste două milioane de clienţi şi peste 5.000 de angajaţi care lucrează împreună cu aproximativ 30.000 de reprezentanţi în şapte ţări, pe două continente.