IT Helpdesk Officer

PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA IFN

03-04-2009 | EXPIRA LA 09-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- rezolvarea prompta a problemelor tehnice ale utilizatorilor pentru a reda utilizatorului servicii totale
- asigurarea suportului intern pentru utilizatori, mentinand legatura cu Departamentul International IT pentru rezolvarea unor aspecte specifice
- administrarea si suportul sistemelor interne
instalarea hardware si software odata cu mentinerea setarilor si configurarilor standard
- elaborarea de rapoarte periodice


CERINTE

- orientat catre rezultate
- orientat catre client
- capabil sa lucreze in echipa
- aptitudini bune de comunicare, cu personalul de la toate nivelele, care nu are o baza solida de cunostinte tehnice / IT
- 1 an de exeperienta minima in lucrul cu Microsoft Windows 2003 Server / administrare si depanare pentru mediile Windows 2003/XP
- cunostinte bune de administrare SQL Server, MS Office si componente
- experienta dovedita in XP si Microsoft Windows 2000/3 LAN, inclusiv servicii de Active Directory, DNS, File & Print server si dispozitive de backup
- bune cunostinte privind retelele
- limba engleza – nivel avansat


DESCRIEREA FIRMEI

Provident Financial Romania isi desfasoara activitatea ca institutie financiara nebancara, conform Ordonantei nr. 28/2006. in prezent, ne axam pe acordarea de imprumuturi de valoare mica, pe termen scurt, la domiciliul clientului. Creditul la domiciliu este un serviciu financiar simplu si transparent, unic pe piata romaneasca. Modelul nostru de afaceri se bazeaza pe o experienta de peste 125 de ani in Marea Britanie si 10 ani in Europa Centrala si de Est.
Provident Financial Romania este parte a grupului britanic International Personal Finance, un lider in furnizarea de credite de consum. International Personal Finance are peste 5.000 de angajati care lucreaza impreuna cu aproximativ 28.400 de reprezentanti in sase tari din intreaga lume.