IT HelpDesk

11AM Media Net srl

19-10-2011 | EXPIRA LA 18-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asiguri suport IT specializat utilizatorilor pentru rezolvarea incidentelor cauzate de software/calculator/retea
- pregătești documentarea și raportarea actvitați catre clienți în sistemul de ticketing


CERINTE

- cunoștințe diagnosticare și depanare hardware
- cunoștințe diagnosticare și depanare rețele calculatoare/conexiuni internet
- proeficient în utilizarea soft-urilor tip remote desktop
- cunoștințe pentru instalarea/configurarea/depanarea softurilor uzuale : SO Windows, clienti mail, softuri office

Se consideră avantaj :

- experiență în posturi similare
- cunoștințe instalare/configurare servere Windows/Linux (ad,mail,samba,ftp,http,dns,routare)
- cunoștințe avansate de networking
- cunoștinte de programare bash, perl sau php
- certificări în domeniu
- cunoștințe de limbi straine (alta decât engleză)


BENEFICII OFERITE

- colectiv tânăr și motivat
- posibilități de avansare
- salariu plus bonusuri în funcție de performanțe
- laptop, telefon, masina


DESCRIEREA FIRMEI

RezolvIT oferă servicii de externalizare și suport IT pentru firme mici și mijlocii.