IT HELPDESK

RELAD PHARMA SRL

08-05-2010 | EXPIRA LA 14-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurare suport in utilizarea sistemului informatic angajatilor companiei; Administrare operationala a posturilor de lucru;
- Identificare, diagnosticare, rezolvare incidente IT sau dupa caz trimiterea acestora administratorilor de sistem;
-Mentinere inventarului echipamentelor (computere, imprimante) si a licentelor;
- Instalare echipamantelor si a aplicatiilor necesare;
-Achizitii sisteme informatice.


CERINTE

Studii superioare de specialitate (Electronica / Automatica);
Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara;
Bune cunostinte de:
- Instalare, configurare si depanare Microsoft Windows XP/ Vista / 7
- Instalare, configurare si suport pachet Microsoft Office
- Suport Internet Explorer, Outlook Express
- Computer hardware si imprimante
- Suport si configurare echipamente ???Smart Phone???
Cunostinte de baza de:
- Retele, protocoale si servicii de retea (DNS, DHCP, WINS)
- Active Directory
- VPN
Bune abilitati de comunicare, spirit de echipa;
Persoana proactiva, organizata.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un mediu de lucru competitiv si dinamic precum si oportunitati de dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala RELAD are peste 800 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 15 subsidiare deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.