IT HELPDESK

RELAD PHARMA SRL

01-03-2010 | EXPIRA LA 07-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea primului nivel de suport in utilizarea sistemului informatic;
- Monitorizarea punctelor de lucru aflate in responsabilitate;
- Administrarea operationala a posturilor de lucru;
- Identificarea, diagnosticarea, rezolvarea incidentelor IT sau dupa caz escaladarea acestora administratorilor de sistem;
- Instalarea echipamentelor hardware si a aplicatiilor software necesare;


CERINTE

- Buna cunoastere a functionarii sistemelor de operare MS Windows XP, MS Windows Vista (configurare, mentenanta, optimizare, migrare conturi, backup);
- Instalare si configurare a pachetului Microsoft Office (Office XP, Office 2003, Office 2007);
- Cunostinte de baza configurare echipamente retea;
- Abilitati de lucru cu echipamente mobile (laptop-uri, smart-phones, PDA-uri, etc), mod de functionare, sincronizare PC;
- Cunostinte de baza TCP/IP, DNS, DHCP, WINS, VPN, Active Directory;
- Cunostinte de baza conectica audio-video;
- Permis de conducere valid;
- Persoana inteligenta, responsabila, pasionata de tehnologiile noi, cu bune abilitati de comunicare si spirit de echipa, proactiva, capabila sa ia decizii, bine organizata, orientata spre obtinerea rezultatelor.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un mediu de lucru placut cu posibilitati de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala RELAD are peste 800 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 15 subsidiare deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.