IT HELPDESK

RELAD PHARMA SRL

17-08-2008 | EXPIRA LA 23-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Asigurarea primului nivel de suport in utilizarea sistemului informatic;
-Administrarea operationala a posturilor de lucru;
-Identificarea, diagnosticarea, rezolvarea incidentelor IT sau dupa caz trimiterea acestora administratorilor de sistem;
-Asistenta in mentinerea inventarului (computere, imprimante, licente)
-Instalarea echipamantelor si a aplicatiilor necesare;
-Suport IT pentru clientii interni.


CERINTE

-Studii superioare de specialitate (Electronica / Automatica);
-Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara;
-Bune cunostinte de:
-Instalare si configurare MICROSOFT WINDOWS XP
-Instalare si configurare PACHET MICROSOFT OFFICE
-Depanare MICROSOFT WINDOWS XP
-Depanare aplicatii din suita MICROSOFT OFFICE
-Support Internet Explorer
-Computer hardware si imprimare
-Cunostinte de baza de:
-Retele si protocoale de retea
-Active directory
-Servicii de retea (DNS, DHCP, WINS)
-VPN
-Bune abilitati de comunicare, spirit de echipa;
- Persoana proactiva, organizata.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala RELAD are peste 800 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 15 subsidiare deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.