IT HelpDesk

BRAINSPOTTING S.R.L

22-08-2007 | EXPIRA LA 21-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Relatii cu echipa tehnica corporate localizata la Paris;
- Suport tehnic pentru administrarea operationala a posturilor de lucru si a serverelor locale;
- Participare la identificarea, diagnosticarea, rezolvarea si documentarea incidentelor;
- Instalarea echipamentelor si a softurilor necesare in cadrul noilor proiecte;
- Informarea utilizatorilor cu privire la actiunile efectuate (Alertare in caz de oprire temporara a serviciilor IT).


CERINTE

- Experienta de minim 1 an pe un post similar;
- Studii superioare de specialitate finalizate;
- Cunostinte de baza de administrare si operare intr-un mediu Microsoft Windows (Microsoft Windows 2003 Server, Microsoft Exchange Server 2003, Symantec AntiVirus, Microsoft Windows XP Pro, Microsoft Office);
- Bune cunostinte de limba engleza si disponibilitate de a lucra pe sisteme in limba franceza;
- Respectarea procedurilor;
- Abilitati de comunicare;
- Autonom, organizat;
- Caracter proactiv & spirit de initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

IT&C Recruitment and Selection

Clientul nostru este o companie franceza, cu sedii in Franta, Romania si Maroc, specializata in servicii de outsourcing (call-center) pentru clientii sai, mari companii din media, telecom etc.