IT HELP DESK (LOTUS SOFTWARE SUPPORT)

TOPTECH SRL

28-12-2006 | EXPIRA LA 03-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

We are looking for operators needed in a remote support project (help-desk/contact center), covering clients from Europe.


CERINTE

- University degree (preferably in or related fields);
- an intermediate level of knowledge in IT field;
- able to make IBM Lotus software support;
- English, German, Italian or French skills.


BENEFICII OFERITE

- Specialised training
- Advantageous salary package
- Meal tickets
- Professional enviroment
- Career opportunities


DESCRIEREA FIRMEI

Creata in 1992 cu capital francez-roman, societatea Toptech este o filiala a Grupului Viveo. Toptech este specializata in dezvoltarea si intretinerea sistemelor informatice pentru institutii financiar bancare si telecomunicatii.
Suntem o echipa cu experienta, creata pentru a dezvolta software conform cerintelor clientilor nostri, pe baza noilor tehnologii. Planul nostru dinamic si ambitios de dezvoltare are in vedere si permanenta recrutare de personal cu competente inalte si profesionalism recunoscut, precum si formarea de noi specialisti.
Toptech este Microsoft Business Partner si IBM Partner World for Software.