IT Help Desk

Business Information Systems (BIS) SRL

29-02-2008 | EXPIRA LA 30-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Executarea de activitati specifice serviciului Help Desk;
•Preluarea de cazuri pentru investigare si deschidere fise de interventie client;
•Diagnosticare conform nivelului de Help Desk pe care se afla;
•Asigurarea corespondentei cu clientii, pe toata durata diagnosticarii cazurilor;
•Realizarea de analiza/sinteze periodice, pe baza inregistrarilor din fisele de interventie;
•Dezvoltarea de produse software pentru eficientizarea serviciului Help Desk al BIS;
•Transmitere patchuri, escaladare cazuri;
•Raportari periodice sub forma de serviciu automat.


CERINTE

•Studii superioare de specialitate absolvite sau in curs (ani terminali);
•Limba engleza, nivel avansat;
•Stapanirea de limbaje de programare: Java, C++, UNIX;
•Capacitatea de comunicare si de lucru in echipa;
•Dorinta de dezvoltare personala si profesionala.


BENEFICII OFERITE

•Pachet salarial competitiv;
•Dezvoltare profesionala (cursuri, seminarii si certificari Microsoft, IBM, Oracle), cunoasterea si invatarea de tehnologii si sisteme moderne si performante;
•Lucrul in proiecte importante din domeniul financiar/bancar in tara si strainatate;
•Un mediu placut, alaturi de o schipa dinamica si performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

BIS este o companie romana producatoare de software care s-a specializat si focalizat pe dezvoltarea de sisteme de plati pentru domeniul bancar, pornind de la standarde, solutii si tehnologii SWIFT.
BIS a dezvoltat solutii de plati intra/inter/extra bancare de nisa (qPayIntegrator), solutii de business continuity (Esfera, FMA) – pentru mai multe detalii vizitati website-ul.