IT Database Administrator - Bucuresti

UniCredit Tiriac Bank

13-11-2008 | EXPIRA LA 19-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Instaleaza produsele software de baza de date pe suport Windows/Unix/Linux
- Asigura disponibilitatea, consistenta, securitatea si operativitatea bazelor de date pentru activitatile corespunzatoare
- Asigura monitorizarea bazei de date, securitatea, adaptarea si rezolvarea problemelor sale in legatura cu produsele instalate
- Implementeaza diverse configuratii impuse de furnizor si clientii interni in baza de date si se asigura ca cerintele programului si specificatiile sistemului sunt respectate intrutotul.
- Coordoneaza teste privind proiectarea bazei de date, intocmeste documentatia privind sistemul si rezolva orice probleme aparute pentru a asigura obtinerea unei flexibilitati a aplicatiei/platformei si respectarea specificatiilor arhitecturale stabilitate pentru baza de date
- Asista intretinerea bazei de date in domenii cum ar fi metode si timp de accesare, validari, protectie si securitate, instructiuni, metode statistice si dictionare ale bazei de date
- Monitorizeaza standardele si procedurile, integrarea sistemelor prin proiectarea bazelor de date pentru intretinerea si cresterea nivelului de integritate a acestora
- Precizeaza informatii necesare pentru implementarea sistemului de produtie prin documentare cum ar fi configurarea bazei de date, intocmirea tabelelor si a indexurilor ce asigura accesul, crearea unor fisiere de siguranta si recuperarea datelor pierdute.
- Configureaza si intretine baze de date de mari dimensiuni
- Administreaza si supravegheaza functionarea corecta a bazelor de date instalate
- Supravegheaza introducerea de software noi ce vor fi instalate pe serverele bancii
- Controleaza permisiunile de acces si prioritatile in ceea ce priveste datele stocate
- Monitorizeaza si corecteaza problemele aparute in legatura cu securitatea bazelor de date
- Asigura functionarea corecta a stocarii, arhivarii, efectuarii unei copii de siguranta si a prrocedurilor de recuperare in ceea ce priveste bazele de date
- Asigura performante si durate de functionare maxime
- Face propuneri privind imbunatatirea sistemelor de infrastructura
- Asigura conformitatea cu si respectarea standardelor de grup si recomandarile autoritatilor locale; mentine contactul cu diviziile de operatiuni ale grupului, IT Austria si autoritatile locale
- intocmeste si intretine documentatia sistemelor sub coordonarea departamentului


CERINTE

- Diploma universitara in informatica, telecomunicatii sau in domeniul tehnic
- Minim 2 ani in administrarea implementarilor de baze de date de mari dimensiuni
- Cunoastere foarte buna a sistemelor si arhitecturii bazelor de date
- Capacitate excelenta de organizare a BD si planificare
- Buna cunoastere a sistemelor de operare, de preferat Windows, Linux si HP-UX
- Cunoastere avansata a tehnologiilor de securitate si replicare
- Experienta in domeniul aplicatiilor si proceselor de suport IT
- Cunoastere profunda a componentelor IT (servere, stocare, retea, SAN)
- Experienta solida cu diverse echipamente si platforme hardware
- Disponibilitate de a calatori in afara orasului cand este nevoie
- Abilitati foarte bune de comunicare
- Spirit de echipa
- Orientare catre client, capabil sa lucreze in conditii de stress
- Orientare catre rezolvarea problemelor
- Aptitudini de invatare rapida
- Proactivitate
- Abilitati de gestionare aproiectelor
- Limba engleza (fluent, atat scris cat si vorbit), cunostinte de limba germana constituie un avantaj
- Foarte bune cunostinte de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.
Vino sa crestem impreuna!
Ce inseamna o cariera in Unicredit Tiriac Bank?
- Te alaturi grupului financiar nr.1 din Europa Centrala si de Est
- Esti parte din echipa de specialisti care deserveste peste 35 de milioane de clienti din intreaga lume
- Inveti prin programele de training special concepute pentru tine
- Te dezvolti avand posibilitatea de a avansa la numai 12 luni de la angajare
- Esti rasplatit printr-un pachet salarial corelat cu rezultatele muncii tale
Trebuie sa stii ca, daca vedem in tine o persoana energica, cu abilitatea de a lucra in echipa si o gandire rapida si flexibila, atunci vom face tot posibilul sa te ajutam sa te dezvolti alaturi de noi.