Job expirat
- Desfasoara activitatile departamentale zilnice, potrivit politicilor si strategiei companiei, urmarind atingerea obiectivelor de performanta;
- Participa la atingerea obiectivelor de la nivelul de suport tehnic si customer service;
- Comunica activ cu clientii, participa cu idei si contacte la identificarea unor noi piete sau clienti, precum si a unor noi servicii/strategii care ar putea fi dezvoltate de companie;
- Contribuie activ la imbunatatirea imaginii firmei, promoveaza oferta de produse si servicii a companiei;
- Implementeaza si manageriaza procedurile de gestionare a reclamatiilor si urmareste solutionarea optima a acestora.
- Experienta relevanta intr-o pozitie similara constituie un avantaj net;
- Cunostinte tehnice solide in domeniul IT software; avantaj - cunostinte HTML;
- Studii superioare, de preferinta IT si/sau economice;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat - conditie obligatorie;
- Abilitati de comunicare, usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale, organizare, planificare;
- Excelenta orientare catre client;
- Atitudine pozitiva, pro-activa, initiativa, dinamism.
Se discuta in cadrul interviului.
Recrutare si selectie, leasing personal.