IT Business Partner - Divizia Strategie & Managementul Portofoliului IT

ROMTELECOM

18-05-2012 | EXPIRA LA 17-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ajută organizaţia asistată în definirea cerinţelor high-level şi face recomandări pentru prioritizarea acestora;
Comunică către organizatia asistata soluţiile de implementare a cerinţelor de business.
Intelege şi influenţează cerintele de business, captează cerinţele de business şi le raportează la capacitaţile IT pentru a califica cerinţele de business din punct de vedere al complexităţii şi efortului estimat, identifică şi semnalează riscuri, şi acordă sprijin în realizarea Business case-ului.
Foloseşte standardizarea IT în cadrul soluţiilor de business dedicate ca promotor al optimizarii si eficientizarii efortului necesar implementării.
Monitorizează implementarea cerinţelor de business.
Raportează către organizaţia asistată referitor la disponibilitatea infrastructurii, a suportului, a aplicaţiilor şi soluţiilor pentru serviciile IT si nivelul de conformitate cu SLA (service level agreement).
Sprijină realizarea unei arhitecturi IT high-level sustenabile prin colaborarea cu departamentul de specialitate în relaţionarea nevoilor de business şi a soluţiilor necesare la standardele IT în vigoare conform Strategiei IT.


CERINTE

Minim 5 ani experienta relevanta in aria de tehnologie, management de proiecte sau consultanta de specialitate.
Studii superioare finalizate în ”Automatizări şi Calculatoare”, ”Matematică - Informatică”, ”Cibernetică”, ”Electronică”, (sau arii asociate)
Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit).
Abilitatea de a administra şi coordona efortul si activitatile la nivelul echipelor de IT si ale organizatiei asistate;
O bună înţelegere a Standardelor şi a celor mai bune practici din cadrul industiei de telecomunicatii.
Cunoştinţe de metodologie de management de proiect.
Aptitudini de organizare, planificare şi negociere.
Aptitudini solide de identificare si rezolvare a problemelor din diferite arii de cunoştinţe cu specific telecom; capacitatea de a identifica si evalua mai multe posibilitati de rezolvare a unei probleme.
Abilitati de comunicare, argumentare si persuasiune.
Abilitatea de a construi relaţii şi de a influenţa.
Creativitate si initiativa.
Deschis si capabil de a se adapta schimbarii si de a genera schimbarea in cadrul echipelor IT si ale organizatiei asistate.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...