INSPECTOR RESURSE UMANE

SC ADECCO ROMANIA SRL

16-02-2007 | EXPIRA LA 22-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Reprezinta firma in relatia cu institutiile de stat pe probleme de personal (ITM, AMOFM etc.), candidatii, furnizorii de servicii de specialitate si alti terti cu care intra in contact in interes de serviciu

- Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat;
- Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte;
- Asigura inregistrarea contractelor individuale de munca si vizarea carnetelor de munca la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca);
- Remite salariatului un exemplar al contractului individual de munca pe baza de proces verbal/declaratie;
- Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile;
- Arhiveaza documentele de personal;
- Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal;
- Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara;
- Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate;
- Asigura evidenta corecta a inscrierilor in Registrul General de Evidenta a Salariatilor;
- Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania;
- Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor;
- Asigura necesarul de carnete de munca;
- Raspunde de intocmirea, pastrarea si evidenta carnetelor de munca, precum si de corectitudinea datelor inscrise;
- Intocmeste diferite adeverinte solicitate de angajati;
- Obtine avizele necesare de la ITM local pentru deschiderea si inchiderea carnetelor de munca;
- Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati;
- Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane;
- Intocmeste decizii, note de lichidare, acte aditionale;
- Intocmeste adeverinte de venit solicitate de salariat;
- Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare;
- Asigura relatile operative cu medicul de medicina a muncii;
- Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
- Actualizeaza in permanenta modificarile legislative in cadrul programului de salarizare;
- Opereaza in timp modificarile salariale;
- Opereaza in timp calculele salariale privind avansul si lichidarea conform procedurii;
- Pastreaza evidenta invoirilor si a absentelor nemotivate;
- Intocmeste graficele de plecare in concediul de odihna;
- Centralizeaza si verifica certificatele medicale;
- Intocmeste si depune declaratiile lunare catre institutiile de stat;
- Intocmeste statele de plata si asigura inregistrarea acestora;
- intocmeste fluturasii de salarii;
- Informeaza angajatii cu privire la modificarile drepturilor salariale;
- Asigura completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru întocmirea cardurilor de salarii;
- Gestioneaza o situatie corecta a conturilor de carduri;
- intocmeste lunar situatia pentru plata drepturilor salariale si o transmite corect si la timp departamentului contabilitate pentru a face viramentele;
- Anunta banca in cazul plecarii unui salariat pentru reglarea creditelor aferente cardului de salarii;
- intocmeste rapoartele lunare standard cu privire la costurile de personal;
- Contribuie la fundamentarea sistemului de salarizare;
- Realizeaza fise fiscale;
- intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si funtionare a Departamentului de Resurse umane;
- Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari.


CERINTE

- studii superioare;
- diploma de specialitate - inspector resurse umane
EXPERIENTA:
- in specialitate: min 3 ani
- pe un post similar: min. 2 ani
- Cunostinte principii calcul salarial
- Cunostinte program Wizcount salarizare
- Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare
- Limba engleza (citit, scris, vorbit) ¿ nivel avansat
- Operare PC (MS Office, Excel avansat)
- initiativa, spontaneitate, spirit practic.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate