Inspector asistent- Serviciul Fond Funciar, Cadastru

Primaria Sector 2 Bucuresti

16-10-2008 | EXPIRA LA 22-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- intocmeste si redacteaza referate privind lucrarile repartizate, care cuprind datele necesare solutionarii concrete a lucrarilor; situatia existenta pe teren, regimul juridic, propuneri de solutionare a lucrarilor repartizate
- intocmeste referate in termen legal pentru si catre serviciile din cadrul Priamriei Sectorului 2 cu care colaboreaza Sserviciul Fond Funciar, Cadastru
- executa lucrari de teren si de birou specifice serviciului
- actualizeaza evidentele cadastrale scrise si desenate
- completeaza orice dosar din cadrul serviciului, cu actele necesare, intocmind adresele prin care sunt anuntati petentii respectivi
- culege date necesare desfasurarii activitatii serviciului
- raspunde cu promptitudine la solicitarile adresate de catre alte institutii
- asigura relatii cu publicul in cadrul programului stabilit


CERINTE

- Studii superioare de lunga durata: stiinte administrative, stiinte ingineresti, stiinte juridice;
- vechime in specialitate studiilor cerute: 1 an
- cunostinte de utilizare PC nivel mediu, pentru: Word, Excel, Access, PowerPoint, Internet, E-mail;
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu;
- abilitatea de a comunica usor;
- bun analist
Conditiile de studii si vechime sunt obligatorii.
Concursul va avea loc in data de 13 octombrie 2008. Termenul limita pentru depunerea dosarelor este data de 01 octombrie 2008.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
- formularul de inscriere care se ia de la sediul institutiei;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Actele trebuie insotite si de originale, pentru conformitate.
Informatii suplimentare se pot obtine de pe site-ul Primariei Sector 2: www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

- sporuri salariale si premii in functie de performante;
- decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu;
- training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie;
- masterate si cursuri postuniversitare ;
- gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu;
- conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna;
- lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet;
- oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes;
- atmosfera de lucru captivanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala