Inginer Vanzari Solutii Industriale

SIEMENS SRL

02-10-2008 | EXPIRA LA 08-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Identificarea, urmarirea si fructificarea oportunitatilor de afaceri (castigarea de contracte);
- Stabilirea si mentinerea de contrate stranse la client;
- Intelegerea solicitarilor si prelucrarea datelor de la client, respectiv acordarea input-ului corespunzator Dep. Tehnic / Ofertare respectiv Dep. Cpmercial / Project management in vederea obtinerii de oferte consistente dpdv tehnic, comercial si al riscului.
- Prelucrarea solicitarilor ridicate de clienti (caiete licitatie), clarificarea acestora impreuna cu clientul;
- Prelucrarea informatilor de la client;
- Identificarea factorilor de risc, respectiv acordarea input-ului corespunzator Dep Comercial si Project;
- Management in vederea minimizarii riscurilor in perioada ofertarii si in timpul derularii proiectelor.
- Procurarea de la client, completarea si transmiterea inapoi la client a documentelor de licitatie;
- Utilizarea tool-urilor interne Siemens de raportare, evidenta si control al activitatii de vanzari.


CERINTE

- Absolvent Institutul Politehnic / Facultatea de Electronica sau Electrotehnica;
- Limba Engleza - fluent;
- Limba Germana - constituie un avantaj;
- Background tehnic in profilul electric (alimentare cu energie electrica, automatizari si actionari electrice) dublat de cca 5 ani experienta profesionala in unul (sau mai multe) din domeniile Metal& Mining, Water&Wastewater si Cross Industry (Cement, Energy, Infrastrucutre, etc);
- Experienta tehnologica in domeniile mentionate constituie un avantaj;
- Excellent Microsoft Office;
- Desktop appliances (scanner, fax, CD-writter);
- Disponibilitate de adaptare la un program de lucru flexibil;
- Disponibilitate pentru calatorii de afaceri;
- Capacitatea de a lucra in stransa colaborare cu echipa din Cluj.


DESCRIEREA FIRMEI

Siemens ofera produse de inalta calitate la preturi competitive dar atunci cand si competitorii ofera produse comparabile in functiune, calitate si pret, alti factori intra in joc in impunerea pe piata: brandul puternic, reputatia foarte buna, o istorie a prezentei in tara.