Inginer suport tehnic servicii web

PC HARDWARE

08-07-2006 | EXPIRA LA 14-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Acţiuni
¿ acordă suport tehnic clienţilor de servicii web;
¿ asigură asistenţă pre-vânzare, răspunzând nevoilor potenţialilor clienţi cu soluţiile disponibile care sunt fezabile din punct de vedere tehnic şi comercial;
¿ identifică eventualele probleme tehnice şi se asigură de soluţionarea lor;
¿ oferă soluţii de îmbunătăţire şi eficientizare a activităţii;


CERINTE

Personalitate
¿ abilităţi de comunicare cu clienţii şi colegii;
¿ spirit de iniţiativă în rezolvarea promptă a problemelor;
¿ capacitate de analiză şi organizare;
¿ înclinaţii practice şi deschidere la acumularea de cunoştinţe noi;
¿ capacitate de lucru în condiţii de stres;

Pregatire
¿ studii superioare tehnice finalizate sau student în an terminal;
¿ cunoştinţe şi experienţă privind administrarea serverelor Linux;
¿ cunoştinţe solide cu privire la funcţionarea şi administrarea serviciilor DNS, Mail, Web;
¿ buna cunoaştere a limbii engleze;
¿ cunoştinţe avansate de lucru cu aplicaţiile de birou;
¿ cursuri de networking (certificarea Cisco CCNA constituie un avantaj);


BENEFICII OFERITE

¿ pachet salarial atractiv si competitiv;
¿ mediu de lucru profesional, acces la tehnologii de lucru avansate;
¿ excelente oportunităţi de dezvoltare;


DESCRIEREA FIRMEI

Dedicata tehnologiei de mâine, compania PC HARDWARE (RACK) a acumulat o experienta de peste 7 ani în furnizarea de solutii Internet atât clientilor corporate, cât si persoanelor fizice. Ca model de business, compania raspunde cu solutii complete cerintelor clientilor finali, in mod direct sau prin intermediul partenerilor sai (furnizori de hosting, furnizori de telefonie VoIP, agentii web, etc).
Portofoliul RACK include, dar nu se limiteaza la pachete de gazduire preconfigurate, sustinerea aplicatiilor cu cerinte non-standard, consultanta în probleme de securitate, sisteme de operare, solutii VPN, solutii VoIP, proiectare si întretinere de retele, servere si clustere de servere.