Job expirat
Participarea efectivă la rezolvarea incidentelor.
Consultanta remote și telefonică la instalarea sistemului.
Găsirea de soluţii comune împreună cu dezvoltatorii și managerii de calitate cu privire la rezolvarea problemelor care apar la client.
Integrarea în colaborare cu dezvoltatorii a punctelor de intersecţie dintre profilul clientului și produsul oferit.
Prioritizarea ticket-elor în conformitate cu standardele clientului.
Respectarea SLA - urilor stabilite cu clienţii companiei.
Experienţa de minim 1 an în administrarea sistemelor de operare Windows (Client și Server).
Instalare, configurare și administrare de Application Server si Webserver.
Cunostinţe de interogare a bazelor de date SQL.
Experienţa în proiecte specifice de instalare și administrare a bazelor de date MS SQL și/sau Oracle.
Abilităţi de comunicare și adaptare la munca în echipă.
Disponibilitate la delegaţii în tara.
Costituie un avantaj:
Experienţa în Apache Server, IIS, Tomcat.
Experienţa de operare Linux.
Lucrul cu cele mai noi tehnologii
Dezvoltarea carierei prin instruiri bianuale
Promovarea pe 4 nivele ierarhice, ultimul fiind Manager call center.
Doar candidatii selectati vor fi contactati
Pentru mai multe detalii intra ACUM pe http://www.temax.ro