Inginer suport clienti strategici B2B

UPC Romania

26-10-2012 | EXPIRA LA 25-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:

Preia in administrare noile implementari de servicii complexe de la Inginerii Solutii Tehnice B2B
Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor din portofoliul departamentului.
Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin mail, telefonic sau din sistemul de ticketing legate de serviciile oferite clientilor.
Respecta procedurile interne de comunicare cu clientul.
Dezvolta/implementeaza la cererea superiorului sisteme si aplicatii de monitorizare si suport specifice activitatii departamentului
Cu acordul superiorului direct implementeaza/reconfigureaza/upgradeaza servicii si echipamente oferite clientilor impreuna cu sau la cererea inginerilor solutii tehnice.
Asigura securitatea resurselor interne ale departamentului pe care le are in administrare.
Raporteaza superiorului direct orice problema cu implicatii majore in activitatea clientilor sau a infrastructurii UPC.
Raporteaza si escaladeaza orice problema care incalca SLA-urile activitatii.
Sa genereze, stocheze si sa furnizeze clientilor rapoarte privind situatia serviciilor contractate, conform procedurilor interne.


CERINTE

Cerinte:

Studii superioare finalizate intr-unul din domeniile IT, telecomunicatii, automatica, calculatoare.
De preferat minim 1 an experienat in companii de telecomunicatii
Minimum 1 an de experienta in domeniu, de preferat intr-o companie multinationala.
Cunostinte tehnice si experienta in retele TCP/IP, nivel ISP: medii de comunicatii, echipamente de comunicatii (Cisco, Telesyn, Alvarion etc), monitorizare, administrare echipamente CPE.
Cunostinte bune in sisteme de operare Linux, Windows.
Cunostinte medii de programare-scripting (C, Bash, Perl, PHP).
Abilitati bune de comunicare cu clientii.
Cunostinte de baza hardware.
Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)