INGINER (subinginer) ELECTRONIST SERVICE

ANA ELECTRONIC SA

03-02-2004 | EXPIRA LA 03-03-2004

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. ROLUL POSTULUI :
Executa lucrarile de depanare la produsele electronice de consum comercializate de catre ANA Electronic, si in functie de posibilitatile tehnice, la alte produse pentru care se solicita depanarea, asigura asistenta tehnica de specialitate pe linia de montaj de la fabrica.

2. PRINCIPALELE SARCINI SI RESPONSABILITATI

- Executa reparatiile la produsele Audio-Video, in ordinea de prioritate stabilita, cu costuri cat mai reduse si la un nivel calitativ corespunzator;
- Raspunde pentru calitatea lucrarilor efectuate si respectarea termenelor de executie pentru produsele pe care le primeste pentru reparare, conform metodologiei interne.
- Preia produsele defecte din magazia de produse, conform cu prioritatile stabilite prin metodologia interna;
- Preda la magazie produsele depanate insotite de documentele corespunzatoare;
- Completeaza integral si corect Fisa de reparatie cu datele necesare;
- Anunta in prealabil clientul de costul reparatiei in cazul cand costul reparatiei este mare sau atunci cand pe Fisa de reparatie este mentionat ?se anunta clientul asupra costului reparatiei?;
- Completeaza citet, complet si corect Bonurile de consum pentru piesele de schimb;
- In cazuri deosebite, asigura asistenta tehnica la receptia produselor aduse la depanat sau la eliberarea produselor depanate daca este solicitat de Referentul de receptie;
- In cazuri exceptionale, furnizeaza clientului informatii / recomandari tehnice suplimentare, solicitate de catre client si care depasesc pregatirea dispecerului sau a personalului de la Receptie.
- Completeaza cu rigurozitate documentele specifice activitatii, conform metodologiei si raspunde pentru corectitudinea datelor;
- Respecta cu strictete si raspunde de aplicarea corecta a tarifelor de manopera si a preturilor la piesele de schimb;
- Propune in timp util, pe formularul tip, ori de cate ori este necesar, piesele de schimb pentru alcatuirea comenzilor de aprovizionare;
- Semnaleaza prompt orice defect epidemic, metodologie de reglaj eronata sau orice alte probleme de calitate;
- Propune solutii pentru rezolvarea defectelor epidemice, reglajelor eronate;
- Se comunica aceste solutii, dupa verificarea in exploatare, sefului direct pentru a fi trecute in buletinele de service;
- Contribuie cu informatii ce rezulta din activitatea de service proprie, la alcatuirea Buletinelor de Service;
- Participa la testarea mostrelor si intocmirea rapoartelor tehnice de evaluare;
- Pastreaza cu grija documentatia tehnica primita si documentatia Bibliotecii Master, nu o multiplica si nu o imprumuta persoanelor straine;
- Declara la sfarsitul fiecarei zile stadiul lucrarilor repartizate in ziua respectiva;
- Opereaza in baza de date numai in zona in care are drept de acces, conform metodologiei interne si anunta in timp util, orice eroare constatata in baza de date;
- Pentru activitatea la domiciliul clientului:
- Verifica indeplinirea conditiilor de garantie si a prevederilor legale in vigoare, noteaza toate datele pentru completarea Bonului de Comanda; in cazul reparatiilor contra-cost, informeaza clientul asupra costului estimativ al lucrarii si obtine acordul pentru efectuarea reparatiei.
In situatia in care televizorul nu se poate depana la domiciliul clientului, aparatul este adus in service iar clientul primeste pe perioada stationarii produsului in service un produs similar pentru folosinta;
Completeaza Certificatul de garantie cu toate datele necesare referitoare la lucrarea efectuata;
- Completeaza obligatoriu in Certificatul de Garantie, prelungirea duratei de garantie cu perioada de nefunctionare a aparatului;
Anexeaza la reparatiile in garantie o copiei de pe certificatul de garantie;
Incaseaza contravaloarea reparatiei conform preturilor P/S si tarifelor de manopera in vigoare si intocmeste documentele fiscale necesare;
Preda Referentului de receptie, la sfarsitul zilei de lucru, sumele incasate in ziua respectiva impreuna cu documentele core


BENEFICII OFERITE

conform Codul Muncii, tichete de masa