Inginer solutii tehnice B2B

UPC Romania

01-08-2012 | EXPIRA LA 31-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contribuie la monitorizarea serverelor si serviciilor.
Preia problemele din sistemul de ticketing, telefonic sau prin email privitor la evenimentelelegate de servere sau servicii si le rezolva sau le escaladeaza.
Respecta procedurile existente de configurare/ monitorizare/ implementare a serviciilor/serverelor.
Dezvolta/ implementeaza aplicatii pentru monitorizarea hardware/ software a serverelor siparametrii de functionare a serviciilor ce ruleaza pe acestea.
Configureaza/ aduce la si serverele/ serviciile pentru a asigura un acces optim din parteaclientilor la serviciile oferite.
Asigura securitatea serverelor in conformitate cu procedurile de securitate existente incompanie.
Raporteaza toate incidentele de securitate aparute la nivelul echipamentelor catre superiorul direct, asigura prin activitati specifice respectarea conditiilor tehnice specificate in SLA (Service Level Agreement) pentru intreaga gama de servicii.
Semnaleaza superiorului direct orice problema aparuta cu implicatii in functionarea serviciilor sau echipamentelor (storage-uri, interfete, packet loss, erori etc).
Implementeaza solutii/ servicii aprobate/ comunicate de catre superiorul direct sau modificariimpuse de dezvoltarea retelei.
Completeaza zilnic rapoarte informative asupra activitatii.
Servicii definite pentru departamentul ISP Systems:

- E-mail

- Hosting (web/ftp)

- DNS (primary, caching)

- DHCP/TFTP/TIME servicii asociate cu provisioning echipamente.


CERINTE

Studii superioare finalizate in domeniul IT sau comunicatii
Experienta relevanta de minim 2 ani in activitatea de administrator servere in companii de transmisii date si comunicatii.
Cunostinte avansate TCP/IP, operare Linux, servicii de voce si ISP.

Cunostinte avansate hardware
Cunostinte programare (bash, awk, perl, C, php)

Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva.

Buna organizare, precizie.

Integritate si dedicare; deschidere si onestitate.

Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua.

Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.

Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple.

Interes pentru maxima satisfactie a clientilor interni si externi


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)