Job expirat
Atributiile postului sunt in proportie 60% din timp orientate catre activitati de ofertare si 40% din timp catre activitati de business development
- Cerinte pentru activitatea de ofertare: analiza caietelor de sarcini; participarea la identificarea furnizorilor; participarea la analiza preturilor din ofertele primite; coordonarea optimizarii ofertei.
- Cerinte pentru activitatea de business development: gestionarea clientilor existenti, identificarea de noi clienti, identificarea lead-urilor si oportunitatilor; negocierea contractelor
Este necesara o experienta de minim 3 ani intr-o companie de instalatii electrice, HVAC si/sau sanitare, pe segmentul de ofertare.
Candidatul ideal are foarte bune abilitati de comunicare si negociere si este posesorul unui permis de conducere categoria B.
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.