Inginer Expert 1 - Compartiment Design şi Configurare Soluţii IP

ROMTELECOM

17-04-2012 | EXPIRA LA 17-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură expertiza tehnică IP în contextul angajamentelor pe care compania şi le-a asumat ca şi leader de piaţă în oferirea soluţiilor tehnice IP.
• Dezvoltă soluţii complexe de IP şi VOIP, utilizând tehnologii Cisco şi ajută la creşterea oportunităţilor de vânzare a serviciilor de suport, de proiectare şi instalare a acestor soluţii.
• Este la curent cu cele mai noi tehnologii IP ce pot fi folosite pentru diverse soluţii tehnice IP.
• Realizează proiectarea, implementarea şi suportul reţelelor de Voce ale clienţilor de business şi utilizând în mod special
• sistemele: Cisco Unified Communications Manager (CallManager), Contact Center, Unity Connection, IVR şi Telepresence.
• Realizează actualizări de software şi hardware ale sistemelor IP şi a celor de VOIP, ori de câte ori este necesar.
• Întreţine Biblioteca de Documente care asigură trasabilitatea activităţilor de design şi configurare.
• Realizează elaborarea documentaţiei tehnice pentru proiectele de detaliu, cât şi pentru toate testele efectuate.
• Realizează testarea de soluţii, demonstraţii şi evaluări de produse IP şi VOIP, atât în laborator cât şi în locaţia clientului atunci când este necesar.
• Are relaţii funcţionale cu specialişti din cadrul altor compartimente, în vederea îndeplinirii atribuţiilor specifice, comunicarea cu aceştia realizându-se prin înregistrări specifice.
• Îndeplineşte, la cererea şefului direct şi alte sarcini, în limitele competenţei.
• Cunoaşte politicile, standardele, ghidurile şi procedurile de securitate ale Romtelecom şi le aplică corespunzător la informaţiile pe care le vehiculează.
• Tratează informaţia identificată drept sensibilă în conformitate cu regulile specifice diviziei.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii superioare (licenţă) în domeniul tehnic, de specialitate: electronică, telecomunicaţii, automatică sau calculatoare.
• Vechime de cel puţin trei ani în activităţi cu caracter tehnic în domeniul telecomunicaţiilor sau IT.
• Experienţă în planificarea şi execuţia de soluţii tehnice IP.
• Certificări IP şi Voice : CCNA, CCNA Voice, CCDA, CCNP, CCVP,CCIP, CCIE, CCIE Voice etc.
• Cunoştinţe avansate în domeniul reţelelor de telecomunicaţii.
• Abilităţi de analiză a datelor cu caracter tehnic.
• Bune abilităţi de comunicare în limba română şi limba engleză.
• Experienţă în standarde, arhitecturi, tehnologii cadru pentru soluţii tehnice de tip multinivel.
• Cunoştinţe extrem de solide în domeniul reţelelor de comunicaţii de date.
• Cunoştinţe extrem de solide ale protocoalelor SIP, SCCP, H.323.
• Buna înţelegere a sistemelor de operare Linux/Unix.
• Se cere experienţă în controlul şi rutarea apelurilor de voce.
• Se cere experienţă în utilizarea liniei de comandă pentru implementarea de aplicaţii de voce cu routerele Cisco (CLI IOS).
• Se cere abilitate în urmărirea şi depanarea sesiunilor de VOIP şi a protocoalelor de voce.
• Se cere experienţă în proiectarea şi implementarea de „voice gateways”.
• Bună înţelegere a: nivelurilor OSI; IP, MPLS (LDP/ TDP), VPN, protocoalelor de rutare (BGP, IS-IS, OSPF, RIP); rutarea în WAN; QoS, Traffic Engineering; tehnologii de acces la distanţă şi broadband (xDSL); VoIP; Frame Relay, ATM şi ISDN.
• Înţelegerea documentaţiilor şi specificaţiilor tehnice şi a manualelor de operare.
• Foarte bune calităţi analitice şi capacitate de sinteză.
• Abilităţi de a conduce un proiect de la faza de început până la final.
• Experienţă în utilizarea MS Office (Word, Excel, Power Point, Project, Visio, etc.).


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...