INGINER - Compartiment IP Broadband (ING-BB)

ROMTELECOM

12-06-2008 | EXPIRA LA 18-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura configurarea si întretinerea:
- echipamentelor de acces în banda larga de tip DSLAM.
- echipamentelor de retea implicate în accesul de banda larga: BRAS-uri,CPE-uri.
• Asigura parametrii de calitate pentru serviciile de broadband.
• Executa activitati diverse de masurarea a :traficului si calitatii serviciilor.
• Implementeaza si asigura conformitatea cu sistemul de management al calitatii din activitatea respectiva.
• Studiaza, propune si documenteaza modificari de configuratie care sa duca la optimizarea serviciilor si infrastructurii.


CERINTE

• Studii superioare – inginerie sau informatica (Telecomunicatii, Electronica, Cibernetica).
• Experienta in cadrul unui SP sau ISP reprezinta un avantaj.
• Cunostinte specifice a tehnolgiei si produselor de banda larga: XDSL,WIMAX,EPON/GPON.
• Instalarea, operarea si întretinerea echipamentelor de infrastructura si CPE-urilor implicate in livrare serviciilor de banda larga.
• Cunostinte generale in configurarea si întretinerea retelelor IP.
• Cunostinte de configurare si administrare a serverelor cu sistemele de operare Windows, Linux si Sun Solaris.
• Engleza fluent.
• Certificare CCNA sau alte tipuri de certificare reprezinta un avantaj.
• Disponibilitate de a lucra peste program în anumite perioade.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial competitiv, mediu de lucru dinamic si oportunitatea de dezvoltare a carierei profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...