IMPLEMENTATION COORDINATOR (CONTACT CENTER SERVICES)

VALORIS CENTER SRL

21-12-2006 | EXPIRA LA 27-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea de la client a cerintelor de proiecte de servicii contact center;
- Identificarea solutiilor si a modului de aplicare a acestora;
- Managementul riscurilor;
- Elaborarea scripturilor de apel si identificarea modalitatilor de tratare a situatiilor exceptionale in cadrul proiectelor de contact center;
- Elaborarea documentului de specificatii de proiect;
- Coordoneaza echipa de implementare interna/externa (furnizori);
- Sustine sesiunile interne de training in vederea trecerii in productie;
- Organizeaza si coordoneaza trecerea in productie a proiectului de servicii contact center;
- Urmarirea proiectului pentru o perioada determinata si informarea clientului asupra modului de desfasurare;
- Predarea proiectului in operational.


CERINTE

- Studii universitare;
- Fluenta in exprimarea in limba engleza (scris, citit, vorbit);
- Bune cunostinte de utilizare MS Office.
- Minim 2 ani experienta in servicii de call / contact center;
- Abilitati solide de dezvoltare, analiza, planificare si coordonare;
- Creativitate si initiativa;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres.
- Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Professional Contact Center Services
Valoris este o companie tanara si dinamica specializata in servicii de contact center. Investim permanent in oameni, procese si tehnologie pentru a asigura un nivel maxim de performanta in serviciile oferite clientilor nostri.