Îţi doreşti un loc de muncă, cu posibilităţi de afirmare şi realizare profesională, într-un mediu de muncă plăcut?

Primaria Sector 2 Bucuresti

17-03-2014 | EXPIRA LA 16-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru a-ţi dezvolta o carieră de succes înseamnă să alegi întotdeauna un loc de muncă stabil într-o instituţie de prestigiu care doreşte cu adevărat să beneficieze de o echipă de oameni profesionişti, dedicaţi muncii lor.
Principalul nostru obiectiv este să stabilim relaţii de durată cu cetăţenii, relaţii bazate de încredere, apropiere profesională, bucurându-ne de ceea ce facem.
Proiectele noastre sunt concepute să se adreseze direct nevoilor şi să satisfacă cerinţele cetăţenilor.
Scopul nostru este să devenim un liant între cetăţeni şi ceea ce înseamnă adminsitraţia publică locală.
Valorile instituţiei:
• Respect şi corectitudine
• Integritate
• Focusarea pe nevoile cetăţenilor
• Competenţă şi profesionalism.


CERINTE

Primăria Sectorului 2
îţi oferă acum oportunitatea de a face parte dintr-o astfel de echipă. Profită de ea participând la concursurile organizate de instituţia noastră, pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:

• 76 posturi care necesită studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor cerute – 0 – 9 ani
• 11 posturi care necesită studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat vechime în specialitatea studiilor cerute – 0 – 9 ani

În vederea participării candidaţii trebuie să depună un dosar de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
• Copia actului de identitate
• Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
• Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice
• Cazierul judiciar
• Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate
• Curriculum vitae
• Cerere prin care se solicită angajarea
• Formularul de înscriere tipizat – se completează la sediul instituţiei
• Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică – se completează la sediul instituţiei

Înscrierile se fac în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la Serviciul Secretariat şi Relaţii Publice.
Relaţii suplimentare în legătură cu condiţiile de participare, bibliografia şi actele necesare înscrierii la concurs pot fi obţinute la telefoanele: 209.60.00/ 349,304,323 – Serviciul Resurse Umane sau pe site-ul www.ps2.ro/Carieră
Înainte de depunerea dosarului complet, candidaţii se vor prezenta la Secretarul Comisiei de Concurs pentru verificarea conformităţii actelor din dosar cu actele originale.


BENEFICII OFERITE

Facilităţi oferite de instituţie:
- desfăşurarea activităţii într-un mediu plăcut
- dotarea cu echipamentele necesare desfăşurării activităţii
- accent pe perfecţionarea continuă a angajaţilor din cadrul instituţiei
- stabilitate în exercitarea funcţiei
- posibilitatea de dezvoltare a cereri
- posibilitatea de a se implica în proiecte cu finanţare din fonduri europene.


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala