Job expirat
Cerinte: –
studii superioare finalizate (licenta + master), de preferat, in unul dintre domeniile: sociologie, psihologie, resurse umane, studii economice; –
cunostinte de specialitate: selectie de personal, diagnoza organizationala, managementul resurselor umane, evaluarea personalitatii, psihologia muncii si organizationala; –
experienta profesionala, pe o pozitie similara, de minimum doi ani; –
cunostinte de operare PC, cel putin la nivel mediu; –
cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala.
Responsabilitati: –
asigura suport operational pentru procesele de evaluare si dezvoltare la nivel de companie; –
se implica in procesele de recrutare, formare, evaluare, dezvoltare alături de echipa departamentului de Resurse Umane (aplica bateriile de teste psihologice, realizeaza profiluri psihologice etc.); –
contribuie cu idei, initiative si suport pentru diversele proiecte ale Departamentului de Resurse Umane; –
se implica in conceperea si realizarea sistemelor de evaluare a performantelor profesionale; –
analizeaza si determina caracteristicile psiho-comportamentale si socio-profesionale ale personalului; –
concepe si implementeaza programe de schimbare/ dezvoltare a culturii organizationale.
Beneficii: –
posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de lucru profesionist; –
pachet salarial atractiv; –
formare profesionala continua.
GRUP DE FIRME DESIGN & BUILD