HR MANAGER

NEFERTITI Human Capital Consulting

17-01-2008 | EXPIRA LA 16-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru- companie ce activeaza in domeniul productiei si distributiei de aditivi alimentari si condimente>

- Specialistul HR este un important membru al echipei. Candidatul pe care il cautam nu este doar un bun coordonator ci si un excelent membru al echipei, direct implicat in activitatile curente ale departamentului.

Principalele sale atributii sunt:

RESURSE UMANE
RECRUTARE- EVALUARE- TRAINING- MOTIVARE
- Coordoneaza si participa activ la procesul de recrutare, selectia si acomodare a noilor angajati conform procedurilor, direct sau prin intermedul companiilor specializate;
- Analizeaza si furnizeaza informatii asupra evolutiei angajatilor grupului;
- Propune si implementeaza politici de motivare a angajatilor;
- Implementeaza sistemul de evaluare periodica si pe baza rezultatelor stabileste programe de training si formare pentru angajati;
- Propune provider-ii de servicii de training si resurse umane cu care va colabora in vederea realizarii target-urilor departamentului si grupului de companii;
- Propune politicile de dezvoltare profesionala si variantele de promovare la nivelul grupului; pentru fiecare post/candidat;
- Elaboreaza programul anual de instruire si dezvoltare profesionala a angajatilor;
ADMINISTRARE A RESURSELOR UMANE
- Coordonarea activitatilor specifice
( documentatie de angajare, concediere, modicare a contractelor de munca, masuri coercitive, etc)
- Supervizarea respectarii legislatiei in vigoare privind aceste proceduri
- Realizeaza, implementeaza si up-dateaza regulamentul de ordine interioara si procedurile adiacente acestuia
- Asigura implementarea si monitorizarea, la nivelul intregii organizatii, a procedurilor interne;
- Gestioneaza procedurile de cercetare prealabila cu privire la abaterile disciplinare, solutionarea conflictelor de munca ;
- Negociaza si supravegheaza derularea contractului cu firmele specializate in Medicina muncii si Protectia Muncii;

ADMINISTRATIV
- Coordonarea activitatilor specifice intretinerii in conditii functionale a office-ului si a echipamentelor respective (legatura cu furnizorii si companiile de mentenanta)
- Coordonarea achizitiilor de consumabile
achizitiilor pentru papetarie –birotica


CERINTE

- Studii superioare finalizate
- Experienta in HR minim 3 ani
- Limba engleza - avansat
- Bun coordonator, organizat, matur emotional si psihic
- Cunoasterea procedurilor si legislatiei muncii.


BENEFICII OFERITE

- tichete de masa
- cca 800 euro net
- bonus lunar de atingere a obiectivelor


DESCRIEREA FIRMEI

NEFERTITI Human Capital Consulting iti garanteaza deplina confidentialitate a datelor trimise, lucreaza alaturi de tine la alegerea/ schimbarea/ consolidarea carierei, iti prezinta in timp real toate oportunitatile ivite in portofoliul sau, iti prezinta fiecare job in parte, fara a ascunde nici un inconvenient legat de acesta.
Trimite-ne CV-ul tau si lasa consultantii nostri sa lucreze pentru tine. Alaturi de Nefertiti Human Capital Consulting nu pierzi nimic (nici macar timp - te invitam la interviu doar dupa ce iti prezentam telefonic job-ul si ne asiguram ca esti interesat de el) dar primesti consultanta unor specialisti fara a face alt efort decat sa te prezinti la un interviu.