HR Helpdesk Officer, Bucuresti

UniCredit Tiriac Bank

24-08-2008 | EXPIRA LA 30-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Pregatirea bugetului HR impreuna cu dep. Buget si planificare
- Realizeaza diverse rapoarte cerute de liniile de business cu privire la headcount, masuri de retentie, masurarea satisfactiei angajatilor, informatii referitoare la cursurile efectuate si planuri de dezvoltare profesionala
- Asigura efectuarea exit interviurilor pentru toti angajatii
- Primeste de la sefii de departament cererile de personal (numai pozitii noi)
- Impreuna cu HR BP asigura preluarea unor costuri de training pentru noii angajati (cazuri exceptionale)
- Asigura follow-up dupa terminarea cursurilor
- Da informatii angajatilor Bancii cu privire la pasii procesului de evaluare a performantei, implementarea si dead-line-uri
- Ofera suport, informatii angajatilor Bancii cu privire la sondajele de opinie ce se desfasoara in interiorul Bancii sau la nivel de Grup (daca este cazul)
- Ofera informatii cu privire la procesul de revizuire al salariilor referitoare la implementare, pasi etc
- Ofera informatii despre MBO referitoare la pasii implementarii, proceduri, calandar
- Ofera informatii angajatilor referitoare la schemele de beneficii
- Pe baza datelor primite de la HR BP administreaza introducerea de noi beneficii flexibile (specifice fiecarei linii de business)
- Implementarea initiativelor HR in termeni de proceduri, dead-line-uri, ofera informatii angajatilor Bancii implicati, administrarea unor baze de date
- Asigura implementarea schimbarilor de structura organizationala impreuna cu HR BP si celelalte departamente implicate
- Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business


CERINTE

- Absolvent studii superioare
- Experienta in HR minim 2 ani
- Intelegere a practicilor si conceptelor HR, cu experienta in una din ariile de activitate HR (Dezvoltare, Recrutare, Training, Compensatii si Beneficii, Salarizare si Administrare de Personal)
- Cursuri in domeniul HR
- Foarte bune cunostinte PC - – MS Office, Internet, Outlook
- Abilitatile de comunicare verbala si scrisa in limba engleza
- Gandire analitica
- Abilitati de negociere
- Abilitati bune de comunicare si de stabilire a relatiilor
- Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate la schimbare
- Abilitatea de a cauta si gasi informatii
- Orientare spre gasirea solutiilor, abilitati de consiliere
- Abilitatea de a lucra in conditii de stress si de respectare a termenelor limita


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.

UniCredit Tiriac Bank , membra a Unicredit Group este un important jucator pe piata bancara din Romania, cu active in valoare de 3,6 miliarde EUR, o retea de peste 140 sucursale, unde peste 2.600 de angajati vin in ajutorul a peste 600.000 de clienti.