HR Generalist

RAIFFEISEN BANK

07-11-2007 | EXPIRA LA 07-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Colectare si verificare lunara a pontajelor
- Introducere concedii de odihna
- Calculul salariilor, concediilor de orice tip, indemnizatiilor cuvenite lunar, inclusiv al indemnizatiilor pentru prestatii de asigurari sociale (concedii medicale, concedii de maternitate) si a impozitelor si contributiilor aferente
- Intocmirea statelor de plata, a centralizatoarelor cu impozitele si contributiile datorate in legatura cu personalul, intocmirea OP-urilor
- Intocmirea si pregatirea pentru predare a tuturor declaratiilor aferente salariilor si a fiselor fiscale
- Depunerea declaratiilor si tuturor documentelor cerute de lege la organele administratiei publice (Directia Muncii, Casa de Sanatate, Casa de Pensii etc.)
- Intocmire corectii / state si declaratii rectificative
- Intocmire statistici si raportari (atat pentru uz intern cat si pentru uz extern)
- Corespondenta in domeniu cu directiile din Administratia Centrala sau cu Unitatile repartizate
- Informarea permanenta cu privire la modificarea legislatiei in domeniul salarizarii si luarea masurilor necesare pentru respectarea acestora (inclusiv aducerea la cunostinta clientilor in timp util a informatiilor necesare acestora pentru respectarea legii)
- Asistenta in domeniul salarizarii pentru probleme puctuale ale clientilor interni
- Interlocutor direct in relatiile cu organismele de control

Administrare personal
- Administrarea activitatii de angajare (contracte munca, acte aditionale, decizii de incetare, dosar de personal)
- Inregistrare/ depunere la ITM contracte / acte aditionale / decizii
- Intocmire adeverinte, fise fiscale si alte documente solicitate de angajati
- Input si update date despre angajati in sistemele informatice interne
- Intocmire si depunere in termen a registrului de evidenta al salariatilor
- Tinere a evidentei sanctiunilor si motivul acestor
- Implementarea schimbarilor legislative privind salarizarea si administrarea de personal si comunicarea permanenta cu peroanele implicate


CERINTE

- Foarte buna cunoastere a legislatiei in domeniul administrarii de personal si salarizarii;
- Atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunoasterea programului HRIS - DP Payroll prezinta un avantaj;
- Excelente cunostin‏e operare PC – Excell (formule, construire stat de plata)
- Experienta minim 2 ani pe un post similar;
- Experienta in contabilitate constituie un avantaj
- Studii universitare absolvite (economice, drept, etc)
- Capacitate de comunicare si relationare foarte bune;
- Abilitati de lucru cu termene limita, de a rezolva sarcini multiple concomitent;
- Capacitate de organizare si disciplina a muncii
- Limba engleza nivel mediu


DESCRIEREA FIRMEI

Raiffeisen Bank - un loc de munca excelent


Istoricul si traditia de 130 de ani a grupului RZB, resursele sale, orientarea catre calitate si satisfacerea nevoilor clientilor vor constitui un sprijin în afirmarea talentului tau si te vor ajuta sa-ti transpui visele în realitate. Iti oferim un loc de munca dinamic si provocator si întreg sprijinul necesar pentru a putea obtine rezultate foarte bune.
Alatura-te echipei noastre, pune-ti amprenta personalitatii si vei reusi !

Raiffeisen Bank Romania - Reusim impreuna!
Impreuna suntem mai puternici!