HR Administration Officer

PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA IFN

21-11-2007 | EXPIRA LA 21-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Manage the working status of employees so that all employment related documentation including work contracts are compliant with current legislation and Company Policy
- Help to keep personnel data records up to date
- Payroll activities and the relation with the payroll provider
- Resolve all administrative queries in compliance with current legislation and internal procedures of the Company
- Monitors holiday leaves, launch tickets, payroll slips


CERINTE

- University degree
- Minimum 3 month experience in HR administration issues
- Customer and results oriented, team player
- MS Office (Word, Excel)
- Good knowledge of English language


DESCRIEREA FIRMEI

Provident Financial Romania este parte a grupului britanic International Personal Finance, un lider în furnizarea de credite de consum. International Personal Finance are peste 5.000 de angaja¿i care lucreaz¿ împreun¿ cu aproximativ 28.400 de reprezentan¿i în ¿ase ¿¿ri din întreaga lume. Provident Financial Romania î¿i desf¿¿oar¿ activitatea ca institu¿ie financiar¿ nebancar¿, conform Ordonan¿ei nr. 28/2006. În prezent, ne ax¿m pe acordarea de împrumuturi de valoare mic¿, pe termen scurt, la domiciliul clientului. Creditul la domiciliu este un serviciu financiar simplu ¿i transparent, unic pe pia¿a româneasc¿. Modelul nostru de afaceri se bazeaz¿ pe o experien¿¿ de peste 125 de ani în Marea Britanie ¿i 10 ani în Europa Central¿ ¿i de Est.